Conan & Warhammer Relese

Medlem
Conan & Warhammer Relese

Nån som vet om det finns några fasta relese datum på dessa två spel... O vilket rekomenderar ni i sådana fall..

Inaktiv

Jag hoppas verkligen att age of conan kommer släppas snart, då ska jag vara den första som kör igång det haha

Inaktiv

conan kommer väl nån gång i början på 2008 ?

Medlem

Warhammer släpps andra kvartalet 2008.
Tror inte dom skjuter upp det igen.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Mars 2008 är det nuvarande datumet för Age of Conan.

Medlem

MmmmMMMmmMaaaaars kommer bli en så fin månad!

Inaktiv

warhammer verkar vara ett toppen spel. Grafiken lär förbättras och med tanke på den fina storyn och det trevliga "RvR" upplägget verkar det lovande imo.

Medlem

Motivera varför grafiken lär föbättras i WAR. Tror inte de snickra ihop en ny grafik motor på det halv året de skjutit upp releasen utan att den tiden används för att fixa till buggar och balansering av klasser.

Jag gillar ju Warhammer och hoppas att WAR blir ett bra spel. Dock tror jag inte på det. På ytan ser det ut att vara för likt wow. Och att det kommer vara så grymt med RvR tror jag inte känns som man lika gärna kan spela BF2, CS eller liknande fps om man känner för att döda någon i cyberspace.

Men det jag hoppas mest på är att AOC ska vara så bra att jag vägrar släppa det även om WAR blir en hit.

Medlem

Det finns en exakt datum för AoC 2008-03-25 det står också på deras hemsida och vissa trailers på slutet.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=41488


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

du kommer knappast vara den första som startar igång spelet om du inte redan spelat betan och tältar utanför wennhallen


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv

Warhammer kommer bli awsome! Age of Conan kommer bli awsome! Jag kommer att förlora mycket pengar och fritid... Once again..

1
Skriv svar