Perfect World = Nya WoW

Inaktiv
Perfect World = Nya WoW

För de som älskar onlinespel, ni får inte missa PW
Allt ni vill veta om PW besök den här sidan:
www.perfectworld.com.my
Ni kommer aldrig att ångra er.
dessutom det är gratis att spela..Free to play forever.

Inaktiv

Det bästa spelet jag har någonsin spelat..grafiken är supersnyggt..ni kan kolla här:
http://www.perfectworld.com.my/downloads-screenshots.asp

Medlem

Snygg ripoff av WoW's hemsida >_>

Medlem

Ser ut som vilken fantasy-spelsida som helst ju.. WoW må vara störst men det var fan inte först.

Inaktiv

det första stora massiva online spelet var väl Ultima Online ?

Inaktiv

Det är dag nu för Open Beta vid 4 eller 5 tiden imorn.

Inaktiv

Bara att tanka ner, håller på med det nu

Medlem

Testade det förrut. Det är extremt välgjort för att vara gratis. Dock var gameplayet.. ja, behöver jag ens nämna det, som vilket annat gratis 3d-mmo som helst. Du nöter kill-and-collect-10-of-these-quests, och drop ratesen för det man behövde kändes ganska låga också. Dock kan det hända att jag spelade i någon sorts beta, och att de har höjt drop ratsen efter att jag körde.

Vissa extra features stack ut:
Du kan flyga, redan på lvl 1
Du kan ha mounts, som också kan flyga
Du kan ha något sorts hus (vet ej om det är instans eller inte)
Du ska kunna variere ditt utséende extremt mycket när du skapar en char

Jag orkade dock bara spela i ca 3 timmar så hann aldrig testa så mycket av det. Men som sagt, ska man spela ett gratis 3d-mmo so tror jag detta är det bästa.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Ser ut som vilken fantasy-spelsida som helst ju.. WoW må vara störst men det var fan inte först.

Jämför den och wow-europe's sida så lär du se likheterna ganska klart.

Medlem

Verkar helt klart intressant, laddar ner nu. Det enda Blizzard inte snott är namnet på spelet.

Inaktiv

Så nu är allt uppdaterat och klart, ska spela imorrn för nu blire pgr4 på xbox live

Inaktiv

hoho, de har nog till och med stulit html-koden för wows hemsida Snacka om underligt sätt att skapa en "egen" identitet.8)


signatur

The world is not enough - the PC is!

Inaktiv

Är faktiskt riktigt bra. Har kört några dagar nu och nått den anmärkningsvärda nivån 14. Synd bara att man inte har någon att spela med

Sidan har dom gjort om med en egen design som stomme

Medlem

Deras sida är grymt seg. Något som nästintill alla gratis MMORPG's webmasters gör fel är att skaffa en server i deras hemland (oftast korea, kina osv) eller en riktigt seg i Storbrittanien. -.- Hur är det med droprates, exp rate osv då RoGGe? Maxlvl vore intressant med. ^^

Medlem

var inget vidare imo men det är ju gratis


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Deras sida är grymt seg. Något som nästintill alla gratis MMORPG's webmasters gör fel är att skaffa en server i deras hemland (oftast korea, kina osv) eller en riktigt seg i Storbrittanien. -.- Hur är det med droprates, exp rate osv då RoGGe? Maxlvl vore intressant med. ^^

Droprates är inga problem än så länge om man ser till quest. Är lite marigare bitvis när det gäller crafting dock.
Har inte hunnit bilda mig någon anmärkningsvärd uppfattning om exp-rate men den har hittills gett ett välbalanserat intryck. Lagom utmanande osv. Maxlvl är såvitt jag har förstått 105.

Något som verkligen imponerar och får det här spelet att sticka ut är alla fria tyglar man får vid karaktärsskapandet. Tänk sims gånger tre typ. Man har dessutom möjlighet att finslipa sitt alterego i 48 timmar efter skapande.

Något man bör tänka på, som verkligen avviker från normen, är att skillpoints inte är något som kommer på en lvlbasis. Du får sp för dödade mobs, avklarade quests, osv, som du sedan "köper" nya skills eller uppgraderar gamla för. Det är alltså i praktiken möjligt att ha alla skills, inkl yrken, fullt uppgraderade bara man nöter tillräckligt mycket.
Detta system har väl både för- och nackdelar antar jag.

Har som sagt inte hunnit komma särkilt långt än så allt är rätt dimmigt för mig också än så länge.

Medlem

deras hemsida är riiiiiiktiiiigt seg ... har nog väntat 2 timmar på att kunna regga.... Vet inte ens om ja har lyckats regga än.. sidan laddar fortfarande på confirmandet..


signatur

Life is short , play more

Inaktiv

Jag registrerade mig igår. Inga problem med laddningstider.

Medlem
Skrivet av SajCo:

deras hemsida är riiiiiiktiiiigt seg ... har nog väntat 2 timmar på att kunna regga.... Vet inte ens om ja har lyckats regga än.. sidan laddar fortfarande på confirmandet..

Ja det kan man lugnt påstå!!!
Segare finns inte för då står det helt stilla.
Hur som helst det ser ju läckert ut man måste nog tanka ned det och pröva8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Väljer man sida som typ i wow innan man gör en character?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Under registreingen ska man slå in Identitycar/passport vart får man tag i sånt hittar inget om det


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Löste det:) Fick bara ett hjärnsläpp:D


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Snyggt och verkar kräva en rätt ny maskin och grafikkort för att köra på high settings.
Tyvärr gillar jag inte känslan på karaktären då den känns väldigt stel i jämförelse med wow tex.

Avinstallerade det efter 1a testen:P


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Dåligt att man inte kan ha en .com adress. Orka skaffa ett betal mail för att testa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Dåligt att man inte kan ha en .com adress. Orka skaffa ett betal mail för att testa.

Betal mail? Vad ska det kosta då?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Har själv skapat två karaktärer i spelet, Mahna och Semina.

Bägge är lokaliserade på servern Oracle.

Medlem

Det funkar visst det med .com email. Registrerade med "gmail.com" jag. Det står att 'hotmail.com' inte fungerar..övriga bör gå?
Ska bara klienten komma hem.

Medlem

Kommer nog hålla mig borta från gratis MMO'n. Alla jag spelat har varit hemska.

Medlem

Använd IE
Då går det fortare...


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

roligt att man ser på screenshot att spelet har dubbelt så bra grafik som WoW, men det är vel mycket roligare att betala 100 spänn i månaden...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar