Horizons: Empire of Istaria

Medlem
Horizons: Empire of Istaria

Någon som spelar/spelat det? Har försökt att komma in på traialen men det går inte registrera sig! Har läst lite om det och verkar roligt.

Är det lika roligt som det verkar?

Vet att grafiken är inte den bästa men jag är inte kräsen. Man ska väll kunna göra hur mycket som helst i det spelet?

Medlem

Jag har för mig att det spelet fick en ganska dålig start och därmed dåligt rykte. Det har haft ganska låg population och det är möjligt att det håller på att tacka för sig, men jag bara spekulerar.
Jag har också varit ganska intresserad av det här spelet, eftersom man som sagt kan göra ganska mycket i det, bl.a. bygga ett eget hus om jag inte minns fel.
Jag kom så långt att jag laddade ner trialen men jag installerade den aldrig av någon anledning
Om du har lyckats köra trialen så kan du gärna få rapportera om hur spelet är.

Medlem

Jag gillar absolut upplägget i spelet. Dessutom så ger grafiken en riktigt nostalgisk känsla. Synd bara att jag hittar det först nu då man inte vågar starta med nått mer MMO mer än VG nu inför AoC.

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Jag gillar absolut upplägget i spelet. Dessutom så ger grafiken en riktigt nostalgisk känsla. Synd bara att jag hittar det först nu då man inte vågar starta med nått mer MMO mer än VG nu inför AoC.

Vi verkar ha ganska lika MMO-smak Horizons, VG och AoC är de (3d-)MMOs jag är mest intresserade av. Vanligast är att det brukar låta WoW, WAR

Medlem

Jag testade det! Blev överraskad av grafiken! Snyggaren vad jag trodde! Tillochmed spelbart. Krävs dock en bra dator om man vill dra upp grafiken, jag sitter på ett 256mb grafik och 2gig ram och tror inte ens jag kunde dra upp saker till medium. Sjukt stort spel, Världen är massiv, Och ja, Man kan bygga hus, Man köper mark och får därmed pilla med en massa decco osv...

Loggade dock bara in 1 gång. Pga av 3 saker.

1. Finns i princip inget pvp system, Vilket kan bli väldigt tråkigt i längden.
2. Ni vet dom här sega fighterna? Som ser katastrofala ut, Klarade bara inte av de...
3. Väldigt tidskrävande!

Finns dock väldigt många bra saker. Folket på serverna är väldigt trevliga och hjälper gärna till med alla frågor och dylikt.

Världen är massiv och finns massa saker att upptäcka.

Om ni inte är kräsna när det gäller fighter och sånt så kommer ni älska spelet!

Testa det ialf!

1
Skriv svar