Inaktiv
krav

vet ni något mmorpg spel som man bara behöver 128-ram minne min data suger sååååååå:O jag vill jätte gärna spela ett mmorpg spel (inga webspel tack!):D

Medlem

128mb i ram? Istället för att lägga energi på ett MMORPG så tycker jag att du ska lägga ner den på att få pengar till en ny dator/delar. Annars vore det väl Knight Online.

Medlem

1GB DDR minne ligger på runt 500~700kr.. lägg ner pengar på det först sen kan du spela det mesta.

Inaktiv
Skrivet av NookiE-afk:

1GB DDR minne ligger på runt 500~700kr.. lägg ner pengar på det först sen kan du spela det mesta.

Jo, för han har antagligen ett system som stödjer DDR också, med tanke på att han har hela 128Mb i ram...

Men jag håller med,försök spara ihop till en ny dator/uppgraderings paket. Kolla Datorbutiken/komplett...bra priser och leveranstider.

Inaktiv

ok tack tack men jag undrar om ni vet nån spel som man bara behöver 128 ram som flyff

Medlem

Hmmm kan inget... det blir nog nått gammalt MMO


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

kvn
Medlem

Final Fantasy Xi, Ultima Online: Kingdom Reborn, Asheron's Call, Anarchy Online(Free), MapleStory(Free 2d sidscroll),
Eudemons Online(Free), Ragnarok Online.

Finns säker många mer men orkar inte leta, lurka lite så är jag säker på att du hittar ett mmorpg som passar för din dator och spelstil.

LINKS.
http://www.playonline.com/ff11us/index.shtml
www.uoherald.com/kingdomreborn/
http://ac.turbine.com/
www.anarchy-online.com/
www.maplestory.com/
www.eudemonsonline.com/
www.ragnarokonline.com/

Inaktiv

Hej,

Jag kan varmt rekomendera Knight Online för dig och din dator. Mycket roligt spel som kanske med lite tur skulle passa dig perfekt!
Btw, det är också gratis (om man vill).

Medlem

Knight online brukade man lira.. fram tills det blev P2P.. sen gick dom tillbaks till F2P.. att dom aldrig lär sig att man inte får hoppa så där fram o tebax.

Medlem

Ragnarök online och Ultima online rekommenderar jag.

Inaktiv

Min polare lirar MU online... har ingen aning om det är gratis eller om det kommer flyta på din dator. Men jag såg någe annan tråd om det här nånstans så kolla in det, är mitt förslag


signatur

Min mecha über burk: Athlon 2000+ 1,7 Ghz,
512 mb RAM, Nvidia GeForce 7600 GS, ~300GB HDD

Inaktiv

ok(gillar inte mu-online)

1
Skriv svar