Medlem
Tabula Rasa

beta nyckeln man fick av er på FZ ( tack så mye )
var det någon tidsbegränsning på den ?
för jag kan inte logga in alls nu även fast det är play-session, står bla blayou may log in outside the playsessions or bla bla it may be a disturbence in the service.

MvH Eine Petule

Medlem

Tror den bara var från typ fredagen till onsdagen. Var ju bara öppen 3 gånger, men fick vi verkligen mer tid efter det? Tycker så iaf. Får samma problem här då jag skulle lira igår.


signatur

Videomupp

Medlem

Kolla forumet där brukar det stå om det är nått allmänt strul sen så kan det vara underhåll på servern och då kan man inte heller logga .

Dom har i princip sagt att nästan 24/7 kommer servern vara öppen och det går ju att tolka lite som man vill.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Alla betor från FZ, gamespot osv.. Va bara tidsbegränsade. De som betatestar nu är i princip pre-orders och de som har beta nycklar direkt från plaync.

Servern är inte 24/7 längre. Det va bara en vecka dom skulle köra det för att kolla hur stabilt det va. Det är tillbaka till vanliga speltider nu.

Så det är måndagar och onsdagar samt fredag eftermiddag och helger som gäller för europa. Tisdagar torsdagar och fredag plus helg för amerikaner.

Medlem

Jag spelade det ett par timmar, men kände att det inte var ngt för mig. Sedan så märktes det att det var en BETA (hoppas att det var därför iaf) då det ibland var svårt att veta vad man skulle göra i uppdragen eftersom att det var så lite information.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Man lär läsa igenom texten medans man prata med uppdrags givaren. Det som står i quest logg är bara en sammanfattning, och som du säger, ibland står det väldigt lite.

Ja har fastnat för TR iaf, tycker det är en frisk fläkt bland alla svärd, troll och alver! Samt att det har en "levande" värld och lite roliga features!


signatur

//mvh

Medlem

håller faktiskt med frågan är om det kommer hålla mer än ex autoassault man vill ju inte lägga ner tid på ett spel som konkar efter år.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nä det är sant, men nu när AoC vart uppskjutet tänker ja ge det en chans iaf. Finns inge spel utöver detta förrutom AoC som ja kan tänka mig och lira nu..

Det skulle va huxley, men det är väl inte ens i beta än..


signatur

//mvh

Medlem

Tabula Rasa släpps imorn, men de som förbeställt kan spela sen 3 dar tillbaka. Själv håller jag på att kämpa fram en ståtlig Engineer, men nu när jag är lvl20 börjar det gå otroligt segt, pga hittar inga fler missions i zonerna

Medlem

Kört igenom palisades än? Tyckte det fanns massvis med quests där


signatur

//mvh

Medlem

Hittade en bråte missions, men har börjat göra missions på nästa planet. Fick en ny och mycket bättre Polarity Gun där, och plötsligt slaktar jag fiender! Men ammon är dyr :C

< Gurk Burk

1
Skriv svar