Inaktiv
Aion!

Hej!

Kmr ngn av er köpa Aion tower of eternity?

Har kikat lite på det ser mumsigt ut


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Medlem

inte en aning måste testa spelet via beta alt trial innan jag gör ett köp så jag gör med alla mmo lir.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag bevakar spelet för närvarande också. Utöver Aion så bevakar jag även Age of Conan.

Här kan du hitta mycket nyheter om Aion: www.aionlib.com

Inaktiv

Aion ser bra ut som fan tycker jag, jag ska börja spela det, helt klart.

Inaktiv

någon som vet om det är månadskostnad?
guildwars kör ju stenhårt på att det inte ska kosta som kör kanske på samma exempel nu eller?

Då ska jag nog spela det helt klart eftersom jag är väldigt upptagen, måndsavgift för 3 timmar i månaden är fan inte värt det hehe..

Inaktiv

Finns ingen info om det än, men tänk på att spelet blir utvecklat mer om dom har pengar, dvs månadskostnaden bra. Är det bra så är det värt det

Inaktiv

Vet inte riktigt...

jag tycker det vore trevligt med ett system där det fanns ett maxtak... men sedan kunde personer som spelade mindre, får mindre kostnad eller nåt sånt...
för det är trist att man inte kan lira mmorpg fr att det kostar för mycket med 130 spänn för 3 timmar lixom..

Medlem

Fan nu e jag lite seg med o skriva i detta ämne.. men jag e riktigt sugen på liret... Finns de o köpa.. kommer de nått nytt?? Finns de redan?? Älskar grafiken o allt hur de ser ut.. Har lirat Lineage innan Wow som jag kör nu... Lineage äger grafiken medans Wow e ett barnspel.... Har kikat lite snabbt på AIONS hemsida utan att hitta någon kpa knapp eller release datum.. Går de o skaffa nu.....

Medlem

Grymt sugen på det här jag med faktiskt. Gillar starkt utsendet på spelet och spelets combat-system verkar inte helt fel de heller att dömma av trailers filmerna jag sett.

Har tröttnat en aning på wow nu under senaste tiden så de vore ju skönt med lite omväxling

btw, någon som vet något realese datum än?

Medlem

Tjo, Nån som har en aning om Aion kmr att kosta i månaden?? Är tower of eternity en expansion eller första spelet?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

spelet är inte släppt så japp spelet heter så.
Ganska övertygad om att det kommer kosta iaf baserat på fetatures.

men 120spänn i månaden kan ju i princip vem som helst ha råd med även en fattig student.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

haha inte om man har 3 andra spel som kostar i månaden :/ tack för svaret


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ska inte detta komma till PS3:an med?
Någon som kan bekräfta detta?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Ska inte detta komma till PS3:an med?
Någon som kan bekräfta detta?

Har kollat runt står ingenstans att det kommer till PS3 nu, möjligen senare kanske.


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar