Tabula Rasa EU Beta, begränsat antal nycklar

Medlem
Tabula Rasa EU Beta, begränsat antal nycklar
Medlem

kom in i betan för 2 veckor sedan.

jag som var så peppad är grovt besviken...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

ah, trisst att höra.. lär väl märka själv närsom. Har dock ingen aning om vad det är för spel, får väl ta o läsa på lite ^^

Medlem

kändes som ett rätt taskigt actionrpg om jag ska va ärlig
dock är betan endast öppen måndag och onsdag natt samt helgen och jag har inte haft mycket tid över att testa...endast spelat några timmar. och det är ju endå en beta.

det är nytänkande och försöker skapa något orginellt i den uttjatade och söndertrasade mmo genren men tyvärr tror jag inte det kommer lyckas nå vidare. kändes helt enkelt som något som inte kan hålla i längden...fast det tyckte jag iof om WoW också så


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tyckte det kändes som ett offline third-person action RPG fast med kass RP. No thanks.

Medlem

fan då längtat som fan, fick ett brev den 26 juli där det står jag kom me i betan, men med bestämda spel tider, har varit utomlands i 2 veckor och märkte det idag när jag kollade igenom mailet.. laddade ner betan endå och har just installerat det, men nu är betan typ slut eller nåt! :(:(:( någon som kan berätta lite mer hur betan och själva spelet var??

Medlem

Betan har ju precis börjat så slut kan den inte vara

fick precis mail om det men har redan nyckel och spelat en del so far så är det någon som vill ha så ge mig ett pm så skickar jag

Edit

Nycken är tagen så har inga kvar..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Betan har ju precis börjat så slut kan den inte vara

fick precis mail om det men har redan nyckel och spelat en del so far så är det någon som vill ha så ge mig ett pm så skickar jag

har kollat runt lite och det verkar som den betan jag kom in i är inte samma som EU betan som är igång nu, så det är kört för min del då den stängda betan jag kom in i är redan slut, den höll bara på i 3 dagar :S synd

Medlem

Har lirat betan måndag och onsdag, ska pröva lite mer ikväll..

Om spelet är som det är nu vid release så kommer det floppa totalt. Totalt sämst spelkänsla, halvful grafik, hackigt, buggigt..laggigt. Som ni kanske vet är en stor del av alla strider diverse skjutvapen. Tänk er en stad där man får sina quests osv, och i mitten så springer det runt 50 pers och skjuter nonstop med sina vapen i luften. Det låter inte roligt.

Sen är combaten helt hjärndöd (klicka på vänster musknapp frenetiskt) och extremt buggig (ja, vet att det är en beta..men ändå). Dessutom behövs det väldigt mycket balansering.

Nej, om detta är en beta så borde de vänta minst ett år till innan spelet släpps, och inte ens då vet jag om det skulle göra sån stor skillnad..spelet är failat från grunden.

Medlem

"""European Closed Beta Play Session Times:

Monday and Wednesday, 5:00pm-2:00am BST (British Summer Time)

Friday 5:00pm-Monday 2:00am BST (British Summer Time)
""""
vet inte om ni har sett det ... men det är bara då vi kan spela ... om ni loggar in utanför dessa tider så kommer in inte in


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Inaktiv

oj, dom måste jobba på spelkänslan rejält är allt jag har att säga om detta.

Medlem

Kom in i betan igår, via FZ (yay, the reason I made an account here). Vad kan man säga, grafiken är rätt ful (jag får inte ha high textures då mitt fina Geforce 6600GT bara har 128MB RAM) och spelet..

Tja, först och främst blir jag ledsen när jag inte ens /får/ öka grafiken, och se hur fint det är även om det bara blir fotoalbum av det. Och förutom det.. Tja. Run and gun, och den timma jag körde var det inget vidare roligt heller. Kanske växer med tiden.

Dessutom märks det att det är en beta, eftersom det kraschar rätt mycket. Båda gångerna jag testade att köra det idag, bland annat. Så nu blir det nog något annat. Hoppas att jag inte bröt någon NDA där. Heh.

Medlem

Bra spel..


signatur

//mvh

Lej
Medlem

Finns 3000+ keys till EU betat kvar på http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=5 också. Spelade lite och även om det var okej känns det inte som ett spel jag skulle betala för.

Medlem

Har spelat betan en hel del nu på sistone.. Tycker spelet verkar nytänkande och kul. Just att det är en beta märks ganska rejält.. Några feta buggar finns det som gör vissa uppdrag omöjliga i princip.

Men nu på torsdag kommer en ny patch och en wipe för att testa och se hur balanserat det är.

Allt handlar väl lite om vad man spelat för MMO innan.
Om man är van att banka på troll och titta på teknadfilm medans man spelar kan man lika gärna stanna i WoW. För då kommer man säkert inte gilla det iaf.

Medlem

hmm det har jag missat ny patch måste kollas upp


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag är tillräckligt imponerad så jag drog o bokade det på webhallen och fick en till betanyckel med extra godis till releasen sen.

Är så less på WoW efter över 2 års spelande, så detta är en friskfläkt av scifi-sort som är så sällsynt.

Spelet flyter fint i maximum, varierar mellan 30-60fps 1280x1024.
Inte världens vackraste grafik, men ändå.
Men läste att det kommer bli bättre prestanda efter torsdag, om jag läste rätt i chatten, av en DEV tror jag det var.

Har inte kännt på alla aspekter än, crafting bland annat. Det får bli efter jag testat levla lite till.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Skulle inte servrarna hålla öppet varje dag efter patchen också? Blir att testa nån ny klass nu iaf så man inte tjatar ur det innan live


signatur

//mvh

Medlem

mm servrarna ska vara uppe 24/7 i en vecka i alla fall. Då för att stresstesta lite..

En varning dock!
Om man har ett betakonto och skaffa pre-order paketet. Skapa ett nytt konto med den nyckel du får där. För du kan nämligen inte ansluta om du väljer att uppgradera beta kontot.

Medlem

Dessa gratisnycklar som delats ut lade av den 5e om jag förstått det hela? Hade ju räknat med att lira i helgen efter nya patchen. Pyttsan också


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Dessa gratisnycklar som delats ut lade av den 5e om jag förstått det hela? Hade ju räknat med att lira i helgen efter nya patchen. Pyttsan också

verkar som så, vilket är väldigt tråkigt. för när jag läste om att dom skulle öppna upp serverna till 24/7 tider så blev jag glad och det stod inget om att det var enbart closed beta användare samt pre-order som bara fick spela. dåligt att inte informera om det

1
Skriv svar