Inaktiv
Guild Wars

Hejsan! Jag skapade denna tråd för jag vill se vad andra tycker om Spelet / Spelen Guild Wars, Guild Wars Factions och Guild Wars NightFall. Jag har alla 3 men har inte spelat så mycket på ett tag men är nu igång med det igen Fick upp min första Level 20 Warrior/Ranger förra veckan .Jag tycker mycket om dom 3 spelen och vill nu veta vad ni andra tycker om dom. Vill inte ha några kommentarer som SPELET SUGER. Det vill jag inte ha i tråden utan lite mer "seriösa" svar. Om ni tycker det är dåligt, Skriv varför! Om ni tycker det är bra, Skriv varför!

Danne

Inaktiv

Ojj Glömde skriva vad jag själv tyckte Och jag valde att inte redigera eftersom det kanske hade blivit lite väl långt isåfall. Jag gillar inte den "tecknade" grafiken i WoW så det ger Guild Wars ett +. Själva Lore / PvE delen är nog ganska mycket bättre i WoW men jag tycker ändå att det är väldigt bra i Guild Wars. Lite dåligt att det inte finns så mycket att välja på när det geller vapen och armor. Allt ser liksom likadant ut bara nya namn och färger typ det ger ett ganska stort -. PvP delen bara älskar jag i Guild Wars. Har inte spelat så mycket PvP i WoW men av det jag spelat så tycker jag faktiskt att Guild Wars PvP del är bättre ett till +. Att hela Guild Wars bygger på instancer tycker jag inte heller är bra. Roligare att man kan gå ut och möta / träffa andra mitt ute i skogen istället för att man måste skapa ett party för att ha sällskap. ett till -. Lite tråkigt också att man inte kan vara andra "raser" utan man bara kan vara human. Ännu ett -. Jag gillar musiken i spelet. (Ger en skön känsla när man spelar) ett +. Allmänt så tycker jag Guild Wars är väldigt bra. Det klår ju inte WoW men jag tycker det är värt ett försök även från er som lirar WoW och som tex vill sluta. Ge Guild Wars en chans :D. Så ni som redan lirar WoW kommer nog säga att spelet suger även fasst ni inte testat det. (Gör iaf dom flesta ja känner ^^).

Danne.

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Saken med att items ser lika ut och det inte finns så många olika är väl att de fokuserar på pvp och alla ska ha samma chans.
Det är ju ett spel som skulle fokusera på pvp och det är vad de gjort.

Spelat igenom story delen två gånger kanske och tycker det mest bara var jobbigt typ. Förvisso läser jag inte texten heller
När det kommer till pvp så är spelet mycket fint och det finns minst en kontring till allting. Det vore nog rätt fint om man hade en bra guild och spelade med men jag har aldrig kommit så långt.

skill > gear iaf : )


signatur

osv.

Inaktiv

Okej ^^ Jag och nåra på FB håller på att starta en ny svensk guild

Medlem
Skrivet av Danne037:

Okej ^^ Jag och nåra på FB håller på att starta en ny svensk guild

FB som i Fragbite?

I WANT IN!

Inaktiv

Nice gå in i #Guilden @ Q-net

1
Skriv svar