Ny Kinship i LotR: Online - medlemmar sökes

Medlem
Ny Kinship i LotR: Online - medlemmar sökes

Kinship startat! Joina gärna, enda krav är att man är hyffsat aktiv, dvs spelar i genomsnitt ~1,5-2 h per dag.

__Namn:

Betrayed By The Light

__Ansökan:

Skicka /tell till Sanreth, Bertmc eller Uteliggareon.

__Hur och var:

Vi spelar på servern [EN]Eldar.

// edit

Uppd. igen


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jag är bertmc

min polare har skapat en gubbe vid namn Coldsleep har är just nu medlem i nån annan kinship men hoppar av så fort kinshipet är skapat. vet inte om jag gillar namnet dock men skitsamma

Namntips från Coldsleep:

Army of Mayhem
Betrayed By The Light
Legions Of Apocalypse

Inaktiv

Om jag har en karaktär på Snowbourn kan jag alltså inte gå med i ert kinship?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Den måste tyvärr vara på servern [EN]Eldar, Kinshipsen kan inte löpa mellan servers.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Så för att gå med i ert kinship måste jag alltså skapa en ny snubbe på Eldar isåfall?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Ja, det verkar så. Vad jag vet så kan man inte föra över snubben, kolla runt lite på deras forum först. Jag kan kolla efter med och jag kan hitta ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Okej. Jag vet inte om det är värt att skapa en ny karaktär på en ny server. Å andra sidan har jag inte kommit så långt i spelet än, har klarat prologen, så det är inte jättemycket som förloras. Men det fodras naturligtvis att ni är jävligt seriösa. Hur ser planen ut t. ex? Ventrilo? Teamspeak? Hemsida? o.s.v.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Nja, tanken var inte att vara så seriösa. Tanken var bara att vara ett gäng hyffsat aktiva som man kan få hjälp av när man behöver, tradea med osv. Snacka, spela och ha kul helt enkelt. Om det räcker så välkommen, om du vill ha en mer seriös Kinship, så är vi nog tyvärr inte rätt gäng. Som det ser ut nu så är vi inte tillräckligt samkoordinerade... men å andra sidan så kan det bero på att det inte finns tillräckligt aktiva medlemmar. Det ena ger inte det andra, men är det ngt som är ett måste så är det att spelarna är online och spelar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

jag och coldsleep brukar köra ventrilo så man kan ju hoppa in i vår kanal

Medlem

Ja, bara för att inte alla i Kinshipet kör med V, så betyder det inte att ett par av er kan gå samman och questa. Vi andra kan bistå vid extra svåra quests eller med crafting.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jag joinar gärna Har talat med Bertmc idag och så om att.

Jag har en 10 human Mistreal, namnet är Uteliggareon.

Tyvärr så har jag inget tips på namn. Jag går med på vilket som, faktiskt bara det är en svensk kinship så klarar jag mig perfa haha.

Själv så är jag 18år, spelat wow i 2 år och slutade med det för 2 månader sedan, lirade lite Diablo 2 LOD imellan (tss ). Började med lotro för ungefär 3 dagar sedan, lärt mig en hel del och jag tycker spelet är mycket roligt och jag har fastnat för det totalt kommer vara så aktiv jag kan.

Medlem

Du är välkommen! Alla i Kinshipet är svenskar, utom en dansk, men han kan svenska så vi kan prata vårt modersmål iaf.

// edit

Antar att det var du som Bertmc pratade om förut, eller är du kompis nr 2?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

nej uteliggaren träffade jag i spelet. coldsleep som är min polare är inte medlem här men jag säger tillhonom när det är dags.

Inaktiv

Låter jävla bra alltså, när ska vi starta upp att?

är 12 nu. Är dock offline just nu, är med homiez:$

Medlem

Förhoppningsvis så trillar det in ett par till snart.

// edit

Kolla så att jag har uppdaterat listan rätt...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Alltså, måste vi inte skapa det ikväll? eller har du inte införskaffat dig kinship pappret?

Medlem

Jo, har det, men är vi tillräckligt många?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

ser ut som att vi inte fick ihop att igår, Vi alla kan ju pröjsa så vi kan köpa nytt. Lätt, en ska inte behöva betala allt nu när du redan har köpt det en gång, eller va säger ni?.

Medlem

Inga prob, jag har silver så att det räcker. Nu är det bara ett par till som fattas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jag har hittat 2st till, svenskar såklart, Vi behöver väll bara vara online allesammans på en gång nu så vi kan starta det.

Medlem

Hoppas coldsleep kommer online snart, time is ticking...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

han är på jobb och kommer hem klockan 9 :/ vi får nog bli tvugna till att invita nån random spelare på servern sålänge

Medlem

Har inv en dansk som är kvar tills vi är fullt manskap, så det är ingen fara (längre).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ah najs! han kommer hem om 1 timme sen ska han duscha snabbt sen kommer han in. invitar honom då

Medlem

Fler är välkommna, lvl spelar ingen roll


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spelar ni fortfarande på [EN]Eldar? Köpte spelet igår och skapade en Karaktär på servern. Känns lite ensamt just nu.

Medlem

Jajjamen, skicka ett /tell till Sanreth (jag) eller Bertmc , så bjuder vi in dig.

// edit

Kan också säga till ett tag innan genom att skicka ett PM, så kan vi gå online samtidigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av MazZ:

jag är bertmc

min polare har skapat en gubbe vid namn Coldsleep har är just nu medlem i nån annan kinship men hoppar av så fort kinshipet är skapat. vet inte om jag gillar namnet dock men skitsamma

Namntips från Coldsleep:

Army of Mayhem
Betrayed By The Light
Legions Of Apocalypse

Med dom namnen så kommer ni aldrig få in folk i guilden. Eftersom majoriteten av spelarna ær ældre.

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Med dom namnen så kommer ni aldrig få in folk i guilden. Eftersom majoriteten av spelarna ær ældre.

Lite lustig kommentar, då vi redan är drygt 12 st.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ok, vad bra. Ni kommer säkert få det jätteskoj i Helegrod

1
Skriv svar