Dungeon Runners (gratis)

Medlem
Dungeon Runners (gratis)

Jag surfade runt lite så hitta jag det här spelet Dungeon Runners som är jätte snyggt för att vara gratis spel. Det är nytt spel också, släpptes inte för allt längesen. Om man vill ha de bästa legendery vapnen då fick man betala 5$ i månaden vilket är fortfarande billigt jämfört med andra online spel.
Min gubbe heter Toxius och han finns på server nr 5 så har ni några frågor så är det bara att fråga mig om ni är på samma server

Testa det själv och det var roligt som fan och det var väldigt lätt att komma in i det.

Hemsida: http://www.dungeonrunners.com/


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Ser ganska bra ut för o vara gratis, ser väldigt likt ut wow samma grafik stil typ. Fast min erfarenhet från "gratis" mmorpgs är att det är 100% grind.

Medlem

Mjo det var lite små kul imo

Inaktiv

jag tyckte tyvärr att spelet såg riktigt hemskt ut. Typ Dungeon siege aktigt i inzoomat format med dåliga animationer och texturer på de mesta. Vill man spela gratis spel så lovar jag att de finns många bättre. Sorry blir bara ½ äppelskrutt av 10 att hänga i julgranen som betyg.

Medlem

grafiken är helt okey, men tyvär inte min spelstil, det är för mkt grind och hack n slash, finns ju knappt nåt annat o göra

Medlem

Detta är ett av väldigt få MMORPG'n jag gillar xD

blir ännu roligare som member

1
Skriv svar