LOTR Online, par frågor till en icke fanatiker inom MMO

Medlem
LOTR Online, par frågor till en icke fanatiker inom MMO

Hallo!

Läst lite här och var om LOTR Online, Min polare kommer över i helgen, ett flak öl, två ihop kopplade datorer, det betyder självklart chill framför tangentbordet.

Funderat en vecka nu på att köpa LOTR Online, men det är ett dyrt spel även för en heltids arbetare och jag är ingen MMO fantast, Lirat WoW *självklart* för att det var så himla simpelt att komma in i.

Så om någon vänlig själ skulle kunna besvara mina frågor här så skulle det göra mig lättare till ett beslut.

Är spelet nybörjarvänligt?

Hur svårt kan spelet va för en person som enbart har WOW som erfarenhet inom MMO.

Hur Solovänligt är spelet?

Länge sökt en ersättare till WoW, suttit med SWGalaxies på Trial men det var lite för vimsigt för mig men annars har jag inget att jämföra.

tack på förhand!

Medlem

Efter ca 1 timme så hade jag vant mig med LOTRO.
Det påminer ganska mycket om wow när du kollar på interface. Du startar ensam i en liten mini dungeon så du får lära dig grunderna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

LOTRO är väldigt likt wow genom interface.
Och kunde du komma in i wow utan nån erfarenhet alls av MMO så är det inga problem att komma in i i Lotro.

Vad jag förstår är spelet solovänligt, men endgame lär du groupa väldigt mycket.

Och ang SWG, jag lirade det när det var tämligen nytt, och på den tiden var det väldigt klurigt att lära sig spelet from scratch. Ingen toturial alls vad jag minns. Fick dock hjälp av en polare i början.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Solovänligt kan juh diskuteras då du har både solo quests och fellowship quests som är gjorde för flera folk ska köra ihop.

1
Skriv svar