LotRO 7-dagars trial?

Medlem
LotRO 7-dagars trial?

Jo jag undrar om det finns någon vänlig själ som har en 7-dagars buddy trial till övers.

Vore grymt kul att få testa det här MMO't.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Jo det har jag, missa du betan lr?

Medlem
Skrivet av meskalin:

Jo det har jag, missa du betan lr?

Missade betan totalt, för mycket att göra ute i det verkliga livet.

Om du kan avvara din trial skulle det vara riktigt trevligt.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Om någon annan har en trial över, så skulle jag bli glad.

Missade också betan :/

URK
Medlem

samma här. 7 dagar räcker för mej om jag ska dra ner mig i träsket eller inte.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Detta verkar onekligen vara ett trevligt lir, speciellt när det gäller RP. Då jag är en stor MMORPG-fan så skulle verkligen vilja porva detta spel innan man går till butik och pungar ut. Av egen erfarenhet vet jag att en 7-dagars trial inte räcker för att prova det till "max", men man får ju ändå en feeling om det är något att hänga i julgranen eller inte.

Skulle vara oerhört tacksam om jag kunde få en guesy key!

Medlem

Även jag skulle vara evigt tacksam om någon ville hjälpa mig att upptäcka LOTR "på riktigt". Jag är mycket sugen att se om de har lyckats att visualisera världen ungefär så som jag har drömt att ett MMO skulle kunna se ut i Tolkiens värld.

Det är inte snålhet som gör att man skriver såhär, utan tveksamhet och en god portion nyfikenhet! Jag är nästan rädd för min egen reaktion, men av diskussioner här på FZ och ute på nätet att döma så kan det mycket väl fungera - och det vore underbart jättekul!

//Patrik

Medlem

Det är väl knappt någon idé att skriva i den här tråden?

Jag behöver i alla fall också en key.

Tack på förhand. ^^

Inaktiv

Jag har redan skänkt min buddy code.

Medlem

Jag behöver ingen längre. Men var laddar man ner klienten i en något så när bra speed? Just nu ligger jag kring 70 kb/s. Det kommer alltså ta 17 timmar. Kan inte sova med datorn på heller...

Finns den verkligen bara på Fileplanet?

Medlem

Du kan ladda ner 11 delar från Solvun tog ca 13 min per fil.

Sen gör så här:

edit the TurbineLauncher.exe.config file found in

C: \Program Files\Codemasters\The Lord of the Rings Online

Choose to open the file with notepad.

Make sure that the following two lines appear as follows

<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>
<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>

If their value is set to LOTROEUbeta, or any other value than those above, change them to the value above


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tack... men jag lämnar datorn på. 10 timmar kvar. Då är den nästan färdig när jag vaknar.

Ska bli kul att testa ett nytt MMORPG. ;D

Medlem

Det finns ingen lista eller något man kan skriva upp sig på för att få en friends-code? Jag och 2 polare är grymt sugna på att köpa det fast vi vill gärna se lite hur det funkar först hehe

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

...

Hmm, vad gör det? Kan man spela utan att köpa time cards då eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Slutade WoW för någon månad sedan och har sedan dess letat efter något nytt.
Om någon har en buddy key över skulle jag vara mycket tacksam :).

URK
Medlem

ett förslag kan inte fz göra en key insamling och sedan ge ut dem till dem som vill ha som står i en kö.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

skulle kunna get min key men eftersom jag har en kompis som vill testa det så kommer jag ge det till honom. Fast ifall han har köpt spelet så ger jag gärna buddy keyn.

Medlem

Har köpt spelet nu bara för att prova Får jag en key och inte brorsan vill ha den så postar jag här sen!

Inaktiv

Skulle väldigt gärna testa detta spel, så om någon har en Trial att skänka så vore det snällt :).

Medlem

Jag skulle gärna prova spelet, men springer inte och köper det innan jag har testat, så är det någon som sitter med en buddy key är jag en tacksam mottagare.

Medlem

Om någon råkar ha en key över skulle jag också bli väldigt tacksam!

Inaktiv

Om någon har en buddy key över så vill jag gärna ha den så jag kan prova spelet. Min hotmail e dashti_6@hotmail.com

URK
Medlem

en fråga bara är det någon som har givit bort sin key till en fz polare och vilka har fått?


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Katana- gav till Jokkocze och mig, jag gav till Wiman.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag är mycket intresserad av detta spel och har letat runt lite efter en trial-key så att jag kan testa det innan jag köper det. Ingen vill väl slänga ut pengar på ett spel som man inte tycker är bra?
Hur som helst jag har inte lyckats hitta någon key, kan inte fatta farför de inte gör som WoW eller DaoC med lättåtkommliga keys... Men men om det är någon med en key över aå vore jag väldigt tacksam om ni kunde skicka mig den i ett PM?
Tack på förhand <3


signatur

Errow!

Medlem

tyvärr så gav jag bort min key till min kompis. Men tycker det är väldigt synd att de gjorde som de gjorde med keys. Aja jag njuter av spelet

Inaktiv

Hejsan!

Detta spel verkar intressant!

Är ganska trött på wow.

Hoppas det inte är så mycket "OMG PLIX LOL NOOB" snack i lotr bara..*orolig*

Har nån en trial nyckel så PM:a mig.. Vill gärna testa innan köp liksom.

Att höra vad folk tycker om spelet är också intressant.

Medlem

jag skulle också gärna vilja prova det. har länge varit intresserad av detta men missade betan. har sett ett par videos på gametrailers och blev riktigt sugen på att prova detta! så om någon har en key över så PMa gärna!

Inaktiv

Hej!

Skulle vara jättesnällt av er om jag kunde få en buddykey PM:ad till mig! Vill verkligen testa det innan jag köper det, då jag har en väldigt dålig ekonomi och vill inte göra köp jag kommer ångra sen.

Tack!

Medlem

Skulle också gärna vilja testa lotro, skulle kunna tänka mig att byta en lotro buddy-key mot en vanguard buddy-key! PMa gärna svar!

123
Skriv svar