Starcraft mmo på g

Inaktiv
Starcraft mmo på g

läs det här.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163207

We will of course let you know as soon as soon as Blizzard officially confirms the game on May 19.

Inaktiv

hoppsan hoppsan

Medlem

Kan bli intressant. Tycker väll inte World of Warcraft är det minsta roligt, men det ska bli kul att se vad dom kan knåpa ihop.

Edit:

Citat:

The later will have to be a very different type of online game to convince gamers to subscribe to both of Blizzard's pair.

Det får vi hoppas dom tänker på.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

jupp. för nåt med medeltids online spel har man inte lust att köra med på ett tag.

för fanken så gott som alla mmo utspelas ju i forntid, dom flesta gör det iaf.

Medlem

fan, inget nytt Starcraft strategispel då?


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Hoppas det blir så bra att man har råd att ha både wow och det nya mmo starcraft ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Dom lär väl använda Wow motorn till det oxå.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Dom lär väl använda Wow motorn till det oxå.

Det skulle vara den absoluta mardrömmen. Visst, motorn passar bra till World Of Warcraft. Men att få se den i ett eventuellt World Of Starcraft med?
Nej tack.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Där ser man.

Medlem

En ny generation människor kommer att få sina liv förstörda. Gratulerar, Blizzard!

Personligen finner jag tanken motbjudande. Bättre att fokusera på det MMORPG:t man redan har. Gör en Starcraft 2 istället alá Warcraft 3, som man kan bruka till custommaps, alá tower wars, etc.

Inaktiv

snabba dom är på fz,
jag skrev den här nyheten igår 1 timma efter den släpptes, fz var långt efter

Medlem

Ser gärna ett World of Starcraft. Tycker att WoW är ett jättebra spel även om jag inte längre spelar det, och ett WoS kan säkert bli kalasbra.. Däremot vill jag helst att det ska komma om en sisådär 2 år..

Inaktiv
Skrivet av Wii Wii:

snabba dom är på fz,
jag skrev den här nyheten igår 1 timma efter den släpptes, fz var långt efter

grattis, du vinner internet.

world of starcraft låter väl kuligt.. (:
kommer bli intressant hur dom utformar laserpuffror osv om dom ska avfyras som abilities i wow hehe


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Medlem

tycker det är lite småfult att än en gång utnyttja ett varumärke på det här sättet. det finns ju i princip inget som knyter samman warcraft och wow, utom namnet. det kommer bli exakt likadant med star craft.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Just what the world needs - another MMO.

Detta är väl inte direkt förvånande med tanke på vilken succé WoW blev. Även om jag mycket hellre hade sett att de gjorde en riktig uppföljare till StarCraft istället så skulle det ju kunna bli ett intressant spel av detta också, om de nu undviker att göra en exakt kopia av WoW förstås. Att de skriver MMO istället för MMORPG skulle man ju kunna uppfatta som en hint till att det faktiskt blir något nytt. Jag gillar själva idén med MMO:s men än så länge har inget jag testat lyckats hålla mitt intresse uppe mer än några enstaka veckor innan jag blivit helt uttråkad och slutat spela. Det ska dock bli intressant att höra mer om detta från Blizzard själva.

Inaktiv

Tror inte alls detta är sant!

Medlem

DET ÄR INTE SANT

http://www.ahknight.net/images/worldofstarcraft.jpg

: p

det är inte sant. blizzard har tillochmed sagt att deras nästa spel _INTE_ kommer bli ett mmorpg

Medlem

Det vet vi den 19:e


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

kanske inte ett mmoRPG, men ett mmoFPS? mmoRTS? Tror själv på det senare, dom kan ju vara lite fräscha och försöka komma med nått någorlunda nytt

Medlem

De kanske känner att de måste göra nått med sitt kära starcraft då de lagt tidigare projekt på hyllan tex starcraft ghost.

Men det kan ju vara rena rykten detta också, är nog bäst att vänta till blizzard talar om vad gäller.

1
Skriv svar