Wurm Online restart

Medlem
Wurm Online restart

För en vecka sedan krashade homeservern och vägrade komma upp igen. 2 hårddiskar hade smält och senaste off-site backupen var från januari.

Dom bestämde sig för att det var lika bra att göra en reset eftersom vissa hade fått mer skill pga exploits som nu är fixade.

Så nu finns chansen att komma ikapp "eliten" eftersom alla kommer starta som newbies igen. Utmärk för både gamla veteraner och nybörjare

Spelet öppnar igen den 5:e maj runt 12-16:00.

http://www.wurmonline.com

/Robfox
Northern Light

Medlem

Shit shit, man kanske ska ta och börja igen då!
var otroligt roligt sist jag körde, dock så snodde någon min och en polares kossor + hönor och slog sönder våran mur


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Har du lust att flytta till wild (black light) så kommer vi att ha en by där denna omgång.

Ansök här om du har lust:
http://www.orjans.se/alex/wurm/viewforum.php?f=12&sid=6bbb85c...

Inaktiv

Är det bara jag som har problem med sidan där man registrerar sig?

Medlem

registreringen öppnar 5 maj kl 16.00

Inaktiv

Verkar ju ganska intressant att ta upp wurm igen, nu gäller det ju bara att se om en avdankad person som knappt har spelat sen betan kan göra någon nytta.

Och om jag kommer ihåg pw:et till forumsidan.

Medlem

hehe Thauerion din lilla mullvad! kom och lek med oss!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

kanske borde ta och testa detta


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Öppnar på torsdag kl. 18.00. Dom har nu en loggin server och det är lite problem med vissa buggar som ska fixas. Respawn funkar inte riktigt.

Det är ett väldigt beroendeframkallande spel och jag kan knappt vänta med att få bygga upp en stad från grunden igen

En helt ny outforskad karta är det också, bara vildmark.lattjo

Medlem

Kanske starta en liten Fz by?

Medlem

usha.. det där spelet la man ner allt för mycket tid på engång. hade nära till sweclockers by men den gick ju i stöpet när några fick tokspel och stängde folk ute


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Lash, synd att du inte kommit in efter den misslyckade swec byn. De senaste 8 mån har den nya swec-byn vuxit till en size 10 by med över 20 medlemmar och de flesta online varje dag.

Swec-byn bytte namn till Northern Light

Medlem

50 minuter kvar till uppstart wiiiiii

Medlem

är det wild server som gäller?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

BL på Wild vetty


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Själv ska jag träna upp mina fighting skills och skaffa lite bra verktyg innan jag ger mig av till Wild

Medlem

kan man åka emellan servrarna?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Soulless:

kan man åka emellan servrarna?

Ja det kan man.

För tillfället är jag helt vilse på home med alldeles för mkt seeds för att jag ens skulle överväga /suicade. =/

Medlem

Hmm... jag måste prova det här. ^^

Medlem

Jag har börjat lira lite på Home, tränar upp mina skills atm.

Medlem

Småkörde lite, men vart hittar man Clay Tiles på home servern, har kollat vid vatten.

Hjälp uppskattas!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Bara fortsätt leta, själv hittade jag lera 10 minuter söderut från NT räknat

Medlem

jo leran är en rätt bra bit ifrån NT, lite dumt egentligen då man som nybörjare gärna vill spela igenom tutorials från WIKIn utan att det skall va så krångligt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

äh hitta clay någon minut från the shroud


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av Soulless:

jo leran är en rätt bra bit ifrån NT, lite dumt egentligen då man som nybörjare gärna vill spela igenom tutorials från WIKIn utan att det skall va så krångligt

Läste att Rolf ska lägga in clay i NTs närhet för att göra det lite lättare för nyanlända.

1
Skriv svar