Lord of the Rings Online: Hur ligger det till hos oss på FZ?

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av niSs:
Skrivet av seppuko:

Har precis börjat spela, heter Seppuko på [EN-RP] Laurelin servern.

Bah Snowbourn ftw din wanker!

Snowburn is the shirt!!!!


signatur

"Någonting smart...!"

Medlem

Nej eldar ! , vi skullle kunna göra ett eget FzKinship ?
FzKrigare

Medlem
Skrivet av seppuko:
Skrivet av niSs:
Skrivet av seppuko:

Har precis börjat spela, heter Seppuko på [EN-RP] Laurelin servern.

Bah Snowbourn ftw din wanker!

Men niss då, vi har aldrig dragit åt samma håll det vet du. Pronande skåning där!?!

Ahhhhhhhhrg! <3


signatur

tjenare!

Medlem

seppuko 1
niss 0

Era jävla BFE nördar ut o panga hs med er istället.

Medlem

Någon som vet om det är 30 days Fre-paid på spelet när man köpr denna : http://www.webhallen.com/prod.php?id=18534
Den kostar bara 119 kr så det låter lite billigt för att det ska vara 30 days free-paid...
Tack för svar snarast
//fella

Medlem

Jo, det är väl 30 dagar fritt i alla fullversioner. 45 dagar för Special Ed.

// edit

Inte säkert dock, men borde bara det. Kolla upp med hemsidan. Finns btw testversion på hemsidan om du eller ngn kompis vill testa innan.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

a jo det är så att jag kör redan men min kusinVitamin vill börja och han e ju förstås snål , han vill ha det billigaste som mäjligt
Ingen annan som köpt detta och VET ?
annars om ingen vet får vi chansa .

Inaktiv
Skrivet av fella1strke:

a jo det är så att jag kör redan men min kusinVitamin vill börja och han e ju förstås snål , han vill ha det billigaste som mäjligt
Ingen annan som köpt detta och VET ?
annars om ingen vet får vi chansa .

Jo du får 30 dagars spel när du köper denna.. Smart är att börja med en free trail och sedan spela i 7 dagar. Sedan skriva in koden som du får i spelet så får man hela 37 dagar.
Jag köpte samma spel fast på Komplett för 99 kr funkar pärlan! 8)


signatur

"Någonting smart...!"

Medlem

Tack så mycke !

Medlem

Tja=) någon som kan svara snabbt o enkelt var jag kan få tag på en guest key, beta key eller vad det nu heter? hade varigt snällt!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

nu känner jag hur tårarna börjar komma:(
Det är så att jag har sport lov och är lite smått sjuk, har inte kunnat va med vänner o sånt idag, har liksom spårtlov, nu e det så att jag har tankat hem LOTRO beta under HELA dagen, från kl 8 på morgonen till nu kl kvart i 10 på kvällen o äntligen fått hem det, har längtat som fan hela dagen för att få prova spelet, men ack....
Jag börjar med att packa upp SKITET! och då får jag upp att en fil är skadad o går inte att fortsätta:( FY FAN! :(måste ladda hem det igen -.-


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Tja=) någon som kan svara snabbt o enkelt var jag kan få tag på en guest key, beta key eller vad det nu heter? hade varigt snällt!

Du hittar Beta Keyn på www.lotro-europe.com
Hoppas jag ser dig i spelet , *eldar servern *

Medlem

ja:) blir till att tanka hem igen för 3 gångn:(, dock från en annan plats:)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

då e spelet hemma om 20h:P


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

-.- köp det ist !! Jag ger mig mit ord på att du kommer älska det
Kostar bara 99 kr på www.komplett.se , hur kan man inte köpa denna ?? kostar ju lika mycket som en 2 kanellängder på ica ^^

Medlem

det va ju rakarns rent!:) billigt!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

har blivit lite långleverans tid för min kussin .. han beställde det nämligen i onsdags och det har inte kommit än ! och eftersom det inte delas ut brev på helger så antar jag att det kommer på måndag !!!!
så jäkla seegt -.-

Inaktiv
Skrivet av fella1strke:

har blivit lite långleverans tid för min kussin .. han beställde det nämligen i onsdags och det har inte kommit än ! och eftersom det inte delas ut brev på helger så antar jag att det kommer på måndag !!!!
så jäkla seegt -.-

Jo om det nu va komplett ni köpte på så kan jag bara säga att jag håller med. De flesta webbutiker har blivit jäkligt bra på att hantera order på ett dygn. Dvs att beställer man innan kl 16 så har man varan dagen efter. Därför blir man jäkligt besviken när det ska ta så här lång tid. Dock är nog komplett mer vana att hantera större ordrar datorer skärmar osv.. men ändå!


signatur

"Någonting smart...!"

Medlem

Jo väldigt överraskad över Webhallen som har en Otrolig snabb leverans tid Beställde Lotro exclusive Edition eller va det heter ...
Dröjjde bara en dag beställde måndag fick det på tisadag ^^ väldigt Bra internet butik det där , köpte även min ps3 a där !

Medlem

Jag å andra sidan beställer ogärna från Webhallen. Jag beställde ett spel som kommit ut och ett spel var en förhandsbokning - de skickade inte spelet som de redan hade inne förrän spelet som var förbokat kom ut... Hade jag beställt från t ex CDON istället, så hade CDON skickat spelet de hade inne och sedan skickat de andra när det kom ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Jag å andra sidan beställer ogärna från Webhallen. Jag beställde ett spel som kommit ut och ett spel var en förhandsbokning - de skickade inte spelet som de redan hade inne förrän spelet som var förbokat kom ut... Hade jag beställt från t ex CDON istället, så hade CDON skickat spelet de hade inne och sedan skickat de andra när det kom ut.

Jag håller med lite där oxå. Tycker webhallen har blivit lite segare.. Men allt som oftast är dom ganska snabba. Om man ska köpa datorprylar kan jag säga att www.inet.se är kanon. De skickar alltid grejerna samma dag som du lägger ordern och man får det alltid dagen efter via ett sms. Och man kan ofta hitta fraktfria grejer att beställa..


signatur

"Någonting smart...!"

Medlem

Beställer i princip alla mina spel av Webhallen.
Har alltid funkat kanon.

Inaktiv

Helt ok, men Warhammer Online e nog bättre.

Inaktiv

Vad kostar det i månades att spela lord of the rings online?
är riktigt sugen på att börja spela det är. men ekonomin är inte direkt jätte bra just nu när man ligger och sparar pengar.

Medlem
Skrivet av Tampen:

Vad kostar det i månades att spela lord of the rings online?
är riktigt sugen på att börja spela det är. men ekonomin är inte direkt jätte bra just nu när man ligger och sparar pengar.

Kostar som alla andra mmo´s.
Ca 120:- månaden.

Inaktiv

Tackar för svaret ZereCool.
har inte spelat någon mmo-spel förut så har ingen koll .. men är sugen på att börja med det nu men vet inte vilket jag ska börja med. är väldigt sugen på lotro men funderar också på WoW. Någon som har någon mening om vad man borde lira? (är lite av en tolkien beundrare, har läst börckerna) Återskapar dom böckerna bra i spelet?

Medlem

@ Tampen

Jag spelar LotrO nu och har testat WoW och skulle utan tvekan välja LotrO i vilken situation som helst.

Jag gillar också Tolkien och alla hans böcker samt Jackssons film-trilogi. Spelet följer inte filmens alla händelser utan här upplever man allt runtomkring, så man kan bara möta och till viss del interagera med huvudkaraktärerna vid vissa tillfällen, men inte i saker som direkt rör deras resa som i filmerna/böckerna. Fast ibland kommer vissa av dem och hjälper en med en del av ens egna uppdrag...

Har man läst böckerna eller sett filmerna så ger det naturligtvis ett större djup till spelet och den första gången jag spelade var det otroligt roligt att känna igen platser, namn och historier och där man själv fick se dessa saker.

T.ex. när jag för första gången fick se Bree (eller Bri på svenska ) från en höjd och man kunde se alla hus och lampor/lycktor m.m. på kvällen, vilken känsla och atmosfär

Nu kan man iofs testa både WoW och LotrO under ett par dagar gratis med deras Trial-Accounts, så gör det så får du avgöra själv vilket som är roligast (även om LotrO är bäst i allt )


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Aa det blir nog till att börja lira LotrO känns som att det är riktigt go känsla i det som du säger med bree och sådant.

Har läst böckerna x antal gånger och sett filmerna en hel del med, så hade vart kul att uppleva det på ett annat sett:P

Skriv svar