Inaktiv
Inaktiv

wow, jävlar va coolt :heart:

Medlem

Satt med detta som brädspel/figurstrid då det kom! Tog upp säkert 60m2 då vi satt o rulla tärningar hehe.

Medlem

Jävlar! Nu vet jag vad deras programerare kommer att gör dom 2-3 kommande åren, innan spelet ens börjar motsvara dom förväntningarna som kommer att ställas av spelare världen över.
Tror inte det kommer tidigare.

Tror ni det kommer att bli ett mindre krig på forumen när folk börjar diskutera om vilka raser som MÅSTE med, det kan bli otrevligt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Borde inte va mer kvar på detta än folk har på Age of Reckoning.

Men lyckas dom med detta kommer det köra över motståndarna. Folk borde börja bli mättade på mmo-fantasy, och ett nyskapande, grisigt och våldsamt 40k mmo kan va precis rätt i tiden.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Förutsatt att det är ett MMORPG, alla MMO med fantasy i sig är RPGn , men dem har bara utannonserat ett MMOspel. Ett MMOFPS vore sannerligen kul iaf


signatur

Videomupp

Medlem

MMOFPS har vi inte haft för många utav, men jag undrar hur dom fixar närstrider.

Hade varit kul å se GM Commisars "fixa" folk och botar som inte sköter sig, med en nackskott.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Sen kan man ju hoppas på ett MMORTS Det vore också grymt kul, om man kan lösa det smart.


signatur

Videomupp

Medlem

Mmofps vore härligt, tänk planetside fast större och bättre.

Närstrid är väl inget problem, så fort du drar vapnet blir det tredjepersonsvy Bäst vore ett system med mycket block/dodge/strike spel så det blir en fråga om att försöka lura motståndaren snarare än vem som kan trycka snabbast!

Men är väl för tidigt att börja prata om sånt nu tror jag hehe


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Ett MMORPG med levling och allt men fast i 40k-världen skulle nog bli riktigt kul.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Ett MMORPG med levling och allt men fast i 40k-världen skulle nog bli riktigt kul.

Låter mest som en mardröm faktiskt. Vill ju inte ha WoW-40K (byt ut WoW mot vilket standard MMO somhelst). Men 90% av alla fans kommer förvänta nåtgot helt annat än vad som kommer. Själv hoppas jag bara på att det blir hyffsat bra och gör Warhammer 40K rättvisa.

Hoppas bara de inte kör med att "alla" är hjältar och har artefakter upp till öronen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar