Inaktiv
dungeons dragon

hej jag har sett detta spela och tänte de vill jag ha och tänkte köpa de men jag såg att de stod att man måste ha ett kort elr ell kreditkort finns den nt sånt kort som till wow man kan köpa?.och en sak e de samma som wow att man går upp i lvl och sånt?

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem

Antar att det finns gamecards även till Dungeons & Dragons, för information så skulle du faktiskt kunna dra dig till google.com/se och söka efter information om hur spelets level system osv funkar.

Medlem

Ja det verkar finnas.
http://onlinecdkey.com/index/dungeonsdragonsonline60daytimeca...

Vad som jag tycker är bra med alla Codemaster spel är att de alla samlas under ett och samma konto via Code M account sidan man har.
Å andra sidan är det då surt att sälja vidare sina konton för de som brukar göra det:)
Men det är nått jag aldrig skulle göra endå...

Ett tips dock, skippa DDO. Man får en klaustrofobisk känsla då alla ställen är rätt inramade. Du kan inte springa omkring lika fritt som i andra mmo. Grundkampanjen håller sig inom en stad liksom hela tiden där alla quest (mer eller mindre bara Dungeons) börjar och slutar med en dörr.

Ett tips: Försök komma med i betan av LOTRO, eller vänta tills detta släpps i slutet på April. Ungefär samma spelmotor som DDO, upphottad version. Detta kommer ge dig mer spelglädje.

Om det inte vore så att min DDO key är låst till mitt Code M konto hade du nog kunnat fått den riktigt riktigt billigt.

Inaktiv

kan nt ni skicka länkar istället på gamecards och de ska va i sverige och svensk sida:P:P:P:P

1
Skriv svar