VANGUARD QUESTKEY

Inaktiv
VANGUARD QUESTKEY

Tja alla vanguardare.

Nån som har en gratis 10 dagars questkey att skänka ?

Vore kul att testa spelet då jag inte vill köpa det innan jag testat.

Kanske ska byta från Wow till Vanguard, men man vill ju veta först vad det är man ska byta till.

maila mig gärna på Toxich@mail.com om det finns en questkey att få "gratis" alltså

Medlem

De heter trial key!!

[http://onlinecdkey.com/index/vanguardsagaofheroes1
0daytrialkey-p-183.html]

Medlem

3$ = 20kr, så fasligt dyrt är det väll ändå inte? klart har man inge Visa kort eller nått liknande kan det ju bli lite krångligt.

Medlem

Beställde en Trial för 1timma sen.. fick den precis så nu ska hära spelas i 10 dagar (minst)

Inaktiv

alltså 3 dollar e inte mycket såklart , men det skadar ju inte fråga jag sparar gärna in dom 20 kr och krånglet och osäkerheten att ge ut nummer till skumma sidor.

som tur är har jag e-kort och visa så det e lungt.

Men inga pengar på kontot förräns slutet av månaden hehe, jaja slutar väl med att jag får vänta..

men frågar man så vet man ju inte, kan ju dyka upp en gratis key helt plötsligt också.

Medlem

den sidan är inte skum......

Tycker de e sjukt segt att få hem spelet.. Först stog de 3 timmar kvar så har man varit ute o handlat lite o så nu. Fortfarande över 3 timmar kvar.. "dåligt"

EDIT: 26 timmar kvar :evil:

Inaktiv

jag fick hem spelet på typ 20min eller nått sånt , sen gick det inte många minuter att installera.

hm..

fast det kvittar. får likt förbannat vänta till framtill 23dje för att spela det.

borde finnas gratis keys, :/

Medlem
Skrivet av Toxich:

jag fick hem spelet på typ 20min eller nått sånt , sen gick det inte många minuter att installera.

hm..

fast det kvittar. får likt förbannat vänta till framtill 23dje för att spela det.

borde finnas gratis keys, :/

20minuter? Låter konstigt då spelet är på över 16GB..

Inaktiv
Skrivet av Frazz:
Skrivet av Toxich:

jag fick hem spelet på typ 20min eller nått sånt , sen gick det inte många minuter att installera.

hm..

fast det kvittar. får likt förbannat vänta till framtill 23dje för att spela det.

borde finnas gratis keys, :/

20minuter? Låter konstigt då spelet är på över 16GB..

Han gick kanske hem till sin polare och hämtade skivorna?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

*skrattar* glömde lägga ett

klart det inte går på 20min, hehe var inte menat som ett allvarligt meddelande.

dessutom hade jag dratt till kompisen för att hämta spelet så hade jag ju antagligen haft ett guest key eller hur hehe.

anyway, den som kan ge ett guestkey till mig kan få alla pengar jag samlar ihop i spelet sen när 10 dagar gått. Kan ge alla items som jag samlar ihop också som jag själv inte behöver under dom 10 dagarna.

se det som en investering med andra ord

Inaktiv

ja just det angående 16gb.. hmm

funderar..

vad jag minns vad det en exe fil och 4 cab filer som jag laddade hem..

3 cabs på typ 2gb styck och en på typ 800mb eller nått sånt.. exe filer minns jag inte längre

Medlem

Drygt att hålla på med VISA för 20kr...har ngn ett nyckel köper jag hellre av dem för 30kr. FFS...borde vara gratis tycker man...med tanke på spelets betakaraktär...

//Mvh, M

Medlem

Har spelat till lvl 10 nu. Spelet är på tok för buggat för min smak! Så får räcka där!!

Inaktiv

ugh, inga gratis keys alltså. nähe, vad dryga alla är.

Inaktiv

Jag har hört att det ska lagga grymt även med på en hyfsad dator... Vart lite sugen att fixa ett sånt där "buddy key" men nu vet jag inte riktigt längre... En polare köpte spelet men han tröttnade på mindre än en vecka pga lagget... Palla ladda hem 16gig, speciellt om det laggar mutta.

Inaktiv

Alltså spelet har ju precis kommit ut. Väldigt många mmorpgs i alla fall har jag upplevt är fulla av buggar och saker som dom första året fxar hela tiden med patchar.

Se bara på World of Warcraft. Fortfarande idag har spelet små fel som dom fixar med patchar.

för förra veckan i Wow så var jag utanför en grotta och där satt det fast en råttman på nått sätt. Ingen kunde attackera den och den kunde inte attackera nån. När man klickar på den så fanns den där men det gick inte att attackera eftersom då sa spelet att den var "out of reach vilket var lite underligt då jag stog precis intill den.

Såhär är det. Vanguard lär ju vara jätte buggigt och det kommer bli bättre antar jag.

Inte ens wow är buggfritt än.

Dom som har stora problem med vanguard får väll antingen sälja spelet, vänta eller söka på forums om hur man ställer in och ändrar inställningar i spelet så att den drar så lite kraft som möjligt.

Den 23:dje kommer jag kanske köpa en buddy key för 20kr och testa sen.

jag förväntar mig en hel del buggar . hehe

Medlem

Jag har en AMD 3200+ och ATI X800XT PE och det både ser bra ut och flyter bra på "Balanced" inställningen. (Gjorde det dock garanterat inte innan jag defragmenterade...)

Småbuggar finns det massor av, såklart. De som jag stör mig mest på är att grupper inte funkar speciellt bra om man är för långt ifrån varandra, i olika zoner och att rolling på items ofta slutar funka. De andra kan jag leva med.

Inaktiv

Fick nyss min 10-dagars trial (köpte från den där sidan för 4$). Tar dock ca 4 timmar att få hem spelet, lite smådrygt. Ska bli skoj att testa, får försöka att blunda för alla buggar då dom troligen kommer fixas vid ett senare tillfälle

Inaktiv

Kul hoppas du får roligt, det är riktigt synd att spelet är som det är buggar och grafikfel för under den ytan finns det ett riktigt bra spel. Man märker vad de har haft för mål men de har inte hunnit klart.

Ha det så kul

Inaktiv

Men på tal om alla buggar, glöm inte att anmäla buggarna! det är ju riktigt lätt att göra.. bara trycka på esc i spelet så finns det där!

1
Skriv svar