Medlem
Guild Wars!

Tjena!

Jag undrar hur det funkar med Guild Wars. T.ex har man samma characters i det första som i guild wars night fall. Eller är det helt olika spel. För nuvarande så har jag för lite ram för guild wars night fall. Ska köpa ny burk till hösten:p


signatur
Medlem

Går orginalet spela med

256RDRAM
GeForce 3 Ti 200
Intel 4 1,7Ghz

Tänker mäst på ramet så det inte laggar sönder när jag bara har 256 och rekomenderat är 512


signatur
Medlem

Har försökt köra första Guild Wars på syrrans gamla burk med 256mb ram, xp2800 och ett ati radeon 9800 pro 128mb och kan säga att det var ingen trevlig spelupplevelse direkt. Gick riktigt segt, speciellt inne i städerna osv.

Medlem

Städerna kan vara ganska krävande, och det är antagligen RAM som dödar spelet för jingai. Resten av datorn borde på låga inställningar rulla på helt ok.

Du har så att säga samma karaktärer i alla spel. Dock kan du inte initialt resa mellan de olika "länderna". Det kommer efter du spelat ett tag. Då får du ett "uppdrag" att prata med någon så du kan resa mellan de olika ställena.
Spelen Prophecies, Factions och Nightfall är helt fristående spel men kan spelas i kombination med varandra.

All information man kan tänkas vilja ha finns i Guild Wars Wikin

Medlem

Ok,Men är det överhuvudtaget någon ide att köpa innan köp av ny dator.Har Spelat t.ex silkroad online och det kan t.om börja lagga mitt ute i vildmarken med massa monster runt mej det är ingen höjdare....


signatur
Medlem

tycker synd om dig marty, ganska halvkass burk :/

Medlem

Största problemet med din burk är Ram minnet, speciellt för någon som helst typ av MMORPG. Ännu mer om du kör windows XP.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Joo,det är ju ramet som e kasst. Tänkte köpa nytt ram men när jag märkte att bara rdram funkar så gav jag upp hoppet om att köpa nytt ram eftersom rdram kostar alldeles för mycket. Men som åvan ska jag köpa en ny burk till hösten....


signatur
Inaktiv

e de typ som wow eller e de ett rollspel?

Medlem

Ja det är ett rollspel


signatur
Medlem

Jaja iaf så har jag varit och bäställt orginalet idag:)

edit:Nån mer som lirar? Vore lite kul att spela med någon.


signatur
1
Skriv svar