Vad tycker ni om Lineage II?

Inaktiv
Vad tycker ni om Lineage II?

Jag funderar starkt på att köpa Lineage II, men undrar lite om det är värt pengarna och om det är kul.
Vad tycker ni?

Tack på förhand

Medlem

Gillar du grind?
Då gillar du L2

Jag har aldrig spelat på en officiell server..
Bara "inofficella".

Kul spel dock.. Älskar grafiken.
Skön pvp också.

Medlem

som sagt l2 är fokuserat på pvp så grinden i spelet är väl grym .

Om man jämför med eq2 eller annat lir.

Om det inte är något problem så är det ganska kul ,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

det ser väldigt snyggt ut iallafall chartermodels o sånt, är det många ifrån skandinavien som lira L2?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

L2 är ett helt ok spel, en massa grind men det e inte så farligt, man har alltid någe att pilla med.

Man kan jaga, crafta grejer, pyssla med marknaden o handla m.m. Nu har ju NC Soft fått tummen ur med så dom jobbar lite med att få bort alla bottar, inte alls lika många bottar som det har varit innan. Riktigt skönt!

Gratis expansioner är ju aldrig fel heller och när det kommer en expansion ruskar det om en hel del i spelet.

Jag har lirat sedan C1 och ja kan säga att det finns inte många spel som toppar L2. Bara man inte bara kollar på XP-mätaren, då e det jävligt lätt o gå in i väggen o lessna

Spelar förresten på Lionna.

Ge det en chans, finns en hel del att pyssla me som sagt.

Inaktiv

Lineage II lär skall vara väldigt lika Last Chaos. Nu har jag inte spela LII men om de är lika så prova LC först för det är helt gratis.

Jag spelar LC och är nykomling i MMORPG så jag kan inte säga något om hur det står sig mot andra spel. Mycket grind är det, det stämmer... och jag blir trött på att alla quests går ut på att döda och samla items. Men som jag har förstått så lider alla mmorpg av detta och få klagar på det. Det är då man kommer in som noob som man ser hur fantasilöst det är.

Medlem

Extremt mycket grind i Lineage 2, annars är det riktigt fett :). Du kan alltid testa, jag tyckte det var rätt kul tills jag inte orkade grinda längre :D.

Inaktiv

finns ingen framtid i detta spel, hur man än gör tröttnar man på grinding så enket e det

1
Skriv svar