LOTR Online Stresstest i helgen

Medlem
LOTR Online Stresstest i helgen

Fick inbjudan till stresstest i helgen. Någon fler?
Fy fan, fin helg det. Har sett fram emot att testa det länge nu. Blir att bunkra upp med öl och junkfood för 24timmars nonstop spelande

Medlem

Japp, fick min invite idag. Men måste det gå igenom fileplanet?? Jag är inte så förtjust i den siten. Hoppas att man hinner tanka hem/patcha klienten innan de 24 timmarna är slut bara..
Har inga speciella förhoppningar på det här spelet, men man kan ju hoppas..

Medlem

Jupp fick en nyckel jag med.. Men jobbar hela lördagen och söndagen så vi får se vad jag hinner med.

Medlem

obs loggar ni inte in mellan lörd o söndag vissa tider var någon 12timmars regel så deaktiverar dom kontot bara så ni vet kolla officiella forumet för mer info...


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Olivaw: tanka ner klienten nu vettja.

Mack: Synd att det är precis under jobb, men antar att de kör fler sådana stresstest. Kanske man kommer med i någon annan test med, vet man aldrig. Var liknande med DDO vad jag minns. Ska du inte använda din key kan du gärna få skicka den till mig har en mkt god vän som inte fått nån och som jag brukar spela med jämt.

Medlem

Någon som har en Torrent? Jag har försökt nå Betan genom fileplanet men det är ju helt nersegat av folk som laddar antar jag.
Synd om man inte kan köra sin nyckel.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem
Skrivet av Notumforce:

obs loggar ni inte in mellan lörd o söndag vissa tider var någon 12timmars regel så deaktiverar dom kontot bara så ni vet kolla officiella forumet för mer info...

Tack för upplysningen.. Får väl tanka ner det på jobbet eller nått.

Medlem

gahhh inte lätt o lägga till nyckeln nu inte hehe.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Codemasters är ett jäkla skämt..Hela deras inloggning på COG accounts är totalt körd, enligt forumen så funkar inte sidan alls i stort sett.. lIte svårt att stresstesta ett spel när man inte ens kan aktivera sitt konto på en annan site..

Helt jävla bedrövligt...

Medlem

har samma problem. antar att sidan är hårt belastad, men borde ju fan fungera endå tycker man.

Kanske de ville att vi stresstestade deras cog accounts sida

hojtar till då jag kommer in.

Medlem

GGGRRRRR.... går inte. efter man tryckt på "submit" i creationdelen så får man bara upp en sida som ser halvfärdig ut,..står inget.

Någon alls som tagit sig igenom det och får börja lira?

Medlem

Jag har sett några enstaka på COGs forum som har kommit igenom aktiveringsdelen, men sen kommer de inte in på spelet i sig..
Ett sånt jävla failure..Och inte ett pip från Codemasters på vare sig forum eller nåt annat...

Medlem

Vaguard må vara halvfärdigt och så vidare,..men det kan man då iaf spela!

man får fortsätta försöka... hade hoppats på att få spela innan kvällen då det kommer hit folk...suck.

Medlem

Man får ju hoppas att man inte blir utesluten ur betan i och med detta men men.

Har lyckats komma in till create sub o knappa in nyckel sen funkar det inte längre.

Har provat sen 12 så verkar vara hopplöst som det ser ut nu


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

jag har lyckats regga min key...men kan inte komma in på servern för spela endå.

Medlem

samma här nu tog bara 7timmar att komma in på deras account sida morr sen verkar det inte gå att acessa deras closed beta forum så om man skriver nått i vanliga forumet så bryter man mot nda.
aja


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag har samma problem som er. Det är helt sjukt att det ska vara så svårt att registrera.

Får hoppas på att man lyckas registrera sig innan 12-slaget och kommer in i spelet så ens betakey inte dör :E

Edit: Bara för det så lyckades jag tillslut regga mitt konto på Codemaster. Woh!


signatur

tjenare!

Medlem

Dubbel, sorry


signatur

tjenare!

Medlem

Kommer fortfarande inte in på någon server. går fan oftast inte ens att logga in. lyckades se servern online, men då jag tryckte på play gick allt ner direkt.

något kasst.. .

Medlem

Om man lyckas logga in så har codem skrivits i news rutan att dom har problem med login etc doh typ.

Tydligen kommer dom extenda stress test betan om problemen fortsätter..

men vem vet


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ja vi får hoppas dem gör det för fan det kan inte vara många som har fått spela


signatur

tjenare!

Medlem

Nu kan man lira men är ostabilt med servern men bara så ni vet det händer saker.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

samma här nu tog bara 7timmar att komma in på deras account sida morr sen verkar det inte gå att acessa deras closed beta forum så om man skriver nått i vanliga forumet så bryter man mot nda.
aja

Bah, jag har fan talat om för dem på deras vanliga forum vad jag tycker..Hur kan jag bryta mot NDA på ett spel som jag inte har kommit in på?? Det är ju inte spelet som är det stora problemet idag, utan Codemasters jäkla server..

Nu funkar deras server bättre..Vad händer då?? Jo, de rejectar alla inloggningsförsök, trots att jag skriver in rätt användarnamn, lösen osv..Snyggt jobbat..:evil:

Medlem

kan accessa beta forum nu verkar som min email som jag reggade mig för betan var annorlunda mot codem emailet så jag bytte codem emailen till det jag reggade betan men sen var det inga probs.

körde du via fp eller codemaster beta key?

fix är på g iaf..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vad är adressen till forumet?


signatur

tjenare!

Medlem

Har kommit in i spelet, woh! Nu hoppas jag bara på att komma förbi loadingscreenen


signatur

tjenare!

Medlem

har lyckats få¨tt fram nån typ av screen efter inloggning..men står stilla där...

vilket fiasko!

Medlem

kom in på en server nu. men gick ur direkt. så tröt..sent...full..lirat cod 2 hela natten....gäsp. ska testa lite nu..ifall man kommer in igen. även köra fraps. se om jag får lite bra shots

återkommer

Medlem

spelat totalt 1timma men man har ju sagt att stresstestet inkluderade deras account sida så stresstestat har deras servrar blivit iaf..

edit posta inga screens i fz forum bara det kommer bara innebära strul


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

nerå, klart jag inte postar.
behåller dom för mig själv och polare.

har inte lyckats spela nått alls sedan tidigt på morgonen,..

tyckte om det lilla jag har hunnit testa iaf. snyggt, gillar den motorn, samma som i ddo plus lite andra fix.

12
Skriv svar