Hjälp till att ta URU Live till Europa?

Inaktiv
Hjälp till att ta URU Live till Europa?

Är det några av er som har spelat Mystspelen. Jag har spelat alla fem och såg fram emot att ett av dem, URU, skulle bli ett onlinespel med nya världar att utforska tillsammans med andra. Detta kommer att bli verklighet nu i december, men det företag som lanserar MMOn kommer bara att sälja licencer till USA och Kanada. Företaget, GameTap, är ett litet företag och vågar inte satsa "worldwide" utan att veta om det finns ordentligt underlag.
Om det finns några Myst-iker och URU-iter här på FZ så ber jag er att gå in på länken här och visa ert intresse genom att skriva på petitionen.
[www.petitiononline.com/savelive/petition.html]
Hoppas vi ses i URU Live

Inaktiv

Hade för mig att Cyan Worlds och Gametap redan fixat så att icke-amerikaner kunde spela Uru genom Gametap, men att vi icke-amerikaner endast får tillgång till Uru Live, och inte resten av Gametaps utbud.

Själv är jag med i betan, men jag formaterade hårddiskarna för ett tag sen, så det är inte installerat för tillfället.

Inaktiv

Jag kollade upp på urulive.com. Där finns faktiskt ett svar i FAQ som säger att man kan prenumerera, även internationellt utan att gå med i GameTap. Jag skrev och frågade hur man gör och väntar på svar. Hur tyckte du att betan var. Var det kul? Jag har aldrig spelat online mot andra förut, är helt nybörjare alltså, men ser fram mot att få fly in i en annan värld ett par timmar då och då. Det har varit tomt efter End of Ages.

1
Skriv svar