Planetside Reserve noob

Medlem
Planetside Reserve noob

Tänkte bara testa lite planetside och undrar om man kunde få lite pointers för att komma igång och vilken server/lag man ska välja


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Har precis återaktiverat mitt gamla PS-konto, spelar självklart på Werner som TR med samma namn som här.


signatur
Medlem

TR Werner så klart.. Lägg till mig på friends list om du vill ha lite pointers.
NookiEPoring eller EvilNookiEPoring.. Beroende på hur man känner sig för dagen

Medlem

Tyvär blev jag en New Conglomerate. Var ju massor av TR på europa servern. Men verkar som man kan starta en ny gubbe på de andra lagen eller måste man ta bort sin första? Hursomhelst så tror jag att jag fattar grunderna även om jag mest känner mig som kanonmat för det 235892742094 snipers som det känns som fienden alltid har när vi ska anfalla


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tyvär blev jag en New Conglomerate. Var ju massor av TR på europa servern. Men verkar som man kan starta en ny gubbe på de andra lagen eller måste man ta bort sin första? Hursomhelst så tror jag att jag fattar grunderna även om jag mest känner mig som kanonmat för det 235892742094 snipers som det känns som fienden alltid har när vi ska anfalla

NC är de som är flest och oftast de som vinner på Werner, så valde du av den anledningen var det tyvärr fel


signatur
Medlem

Ummm det stod att det var dem som hadde minst spelare, iallafall på EU servern, har 2% exp bonus pga population osv iallafall. Känns som det borde betyda att det var minst av det laget iallafall


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Den visar vilken faction som har minst spelare för just det tillfället.


signatur
Inaktiv

Varje gång jag slutade spela PS var det för att jag inte kunde bestämma vilken faction jag skulle spela. Tycker alla tre är stenhårda. De har alla nånting som är coolare än de andras tycker jag... Uh... Tycker spelet i sig är hur coolt som helst. Önskar jag kunde bestämma mig för nåt bara. :-\

Vet nån om det någonsin kommer en uppföljare?

Medlem

TR är hårdast av alla!

Kommer inte någon uppföljare..
SOE bryr sig inte om spelet som det är i dagsläget. De säger att de utvecklar nya grejer men vi fick höra nåt från dom för första gången på typ 2 månader här om dagen.

Medlem

var kul för länge sen men då körde men i ett svensk grupp med ts det var apkul tyvärr så senast jag spelade så var det vissa saker som var buggigt imo sen dess har jag inte orkat lira det..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

allt är buggigt.. Men det är kul samtidigt

Medlem

hehe iofs :), skulle dock kunna tänkta mig att börja igen om man moderniserade ps typ motor och modeller


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

SOE lockade förut med idén om DX9 motor istället för DX8 motor som det är. Men det kommer det aldrig hända dock.

Inaktiv

Att grafiken brister är bara bra för mig... Mitt grafikkort är kasst och det kommer dröja länge innan jag har råd med ett nytt.

Funderar på att börja spela PS igen. Det är inte riktigt lika beroendeframkallande som WoW... Man kan ju inte direkt spela när som helst. Ibland är det ju helt tomt på alla planeter. Men det var nog lite därför jag slutade lira förut också, för att man inte kunde spela när man ville.

Skulle nog bli NC eller TR på EU servern isåfall.

Medlem

TR på EU servern!

Leder största och vackraste outfiten på TR werner

NookiEPoring
Council of Five
outcasters

Medlem

Planetside Reserve program är nu slut!
Hoppas alla som testade hade spelet hade roligt.
Och förhoppningsvis så ser vi några nya ansikten på betalande konton.

Medlem

gah skulle gå in o kolla sidan den är ju miffad funkar varken i ie eller firefox eller opera

var denna länk jag körde via http://planetside.station.sony.com/


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

lägg till player på slutet http://planetside.station.sony.com/players

Avskyr vanliga planetside sidan. Det är Players sidan som gäller

Medlem

jo iofs funkar med det men ska det verkligen inte funka med huvudsidan borde ju gå med nån browser


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

planetside.com

Medlem

nope funkar inte


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

hmm vette fan.. Vet bara att reserves sidan inte funkar längre då dom stängt ner registreringen för det. Dock kan man fortfarande köra som reserve till typ februari 2008 om man har ett konto.
Och man kan använda vanliga planetside klienten att köra med. Man ändrar bara launchpad startup-lines

1
Skriv svar