Rekrytering avslutad.

Medlem
Rekrytering avslutad.

UPPDATERAD 2008-04-11

Leden att behöva damma av en sådan urgammal tråd, men många läser denna tråd fortfarande och kontaktar Arcane Legion genom/på grund av den. Arcane Legion rekryterar inte längre nya spelare och vill bara att denna information skall nu ut till de läsare som finner den. That's all folks...


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

Synd att man inte har GW och inte är 18..

Medlem

På följande länk kan du köpa Guild Wars: Prophecies för ynka 199:-

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1

Vad gäller inte 18 år fyllda... kan inte hjälpa dig där
Men hör av dig ändå om du tjackar spelet, man vet ju aldrig 8)


signatur

May we live in interesting times...

skg
Medlem

Jag är lite sugen, jag lirar i en guild nu som är helt inaktiv.

Medlem

Installerade GW på nytt idag efter ett långt uppehåll, fan vad ringrostig jag känner mig


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

SKG och W4RHOG, hoppa med ni båda... Vi har som sagt en bred spridning i Guildet, så det finns stora möjligheter att få hjälp och råd av många. Ni har läst beskrivningen och allt verkar stämma och ser bra ut? Då är ni välkomna


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

Vad är det för meddelålder i guilden? Vad definerar ni som aktiv?
Jag har bara spelat Prophecies. Har två karraktärer just nu en lvl 20 Ranger/Mesmer och en ny karrakter som jag började på för någon vecka sen, en Warrior/Monk

Medlem

Medelåldern i Guildet skulle jag gissningsvis lägga runt 21-25 ca (men det är bara en uppskattning, som sagt) och lägsta "åldergräns" 18 år fyllda.

Med aktiv räknas att man är inne och spelar ett par dagar i veckan iaf. För medlemmar är väl inte den "gränsen" lika stram, men bland officerarna sen vi gärna inte fler offlinedagar än 3-5 i sträck...

Bara Prophecies är inget problem, det finns många i Guildet som har bara Prophecies eller bara Factions, men mest får man ju ut av spelet om man har båda Vill man gärna hjälpa någon som är i Tyria och man själv bara kan vara i Cantha, ja då blir det knepigt Man kan ju dock alltid ses i Guild Hall för trade och sånt ^^

Vi har ju som sagt heller inga krav på "build" så vilka karaktärer du kör och hur du sköter dom är upp till dig ^^

Med idag 30(!) medlemmar totalt finns det en bred spridning på builds och erfarenheter och stämningen är på topp

Har du läst rekryteringsinlägget och allt ser bra ut och stämmer in på dig, kan jag bara säga välkommen


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

Försökte kontakta Jareth Darderian igår kväll men det gick inget vidare för han va aldrig på. Kommer du och vara på något ikväll tro?

Föresten: ni har ingen hemsida ellerhur?

Medlem

på grunad av att jag håller på att förbereda en flytt samt hade tvättid igår kväll så hade jag inte möjligheten att logga in föränn så sent som vid 22.00 igår kväll

Ikväll däremot kommer jag vara online från 18.00 och framåt, så då når du mig plättlätt

Och jodå hemsida finns det med

[http://www.arcanelegion.clan.pro]

8)


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

Aha, jag förstår.
Har du verkligen skrivit rätt adress till eran sajt eller ligger den nere ?

Medlem

Testade just länken i inlägget ovan och den fungerade som en blixtrande swisch ^^

Lägger in den här igen för skojs skull så kan du jämföra dem

[http://www.arcanelegion.clan.pro] 8)


signatur

May we live in interesting times...

Gen
Medlem

Jag och en polare på jobbet sitter och installerar det i skrivande stund. Tyvärr verkar decompressionen av filerna ta resten av lunchen =( Men vi lär nog joina om det går.

Vi tog Roleplaying, det är väl PvE+RP+PvP?

Medlem

Ni är mer än välkomna Ni har läst första inlägget i tråden här antar jag och om allt ser bra ut och verkar stämma så är det bara att köra

Har ni några IGN (InGame Name) man ska hålla utkik efter??


signatur

May we live in interesting times...

Gen
Medlem

Hm, är man noob så är man Skrev precis till dig men vet inte om det är rätt realm o.s.v. Fick iaf inget svar

Medlem

He he, i Guild Wars finns det inga realms som i WoW, utan man talar district. Beroende på hur många som är i en stad/outpost så startas det upp fler och fler district, och numreras 1, 2, 3.. osv,
Att "viska" till en anna soelare kan man göra från VAR SOM HELST inom HELA spelet, det kommer alltid fram, sen är det en annan femma om spelaren i fråga SER viskningen

Uppe till vänster på skärmen ser du stad och district du befinner dig i, samt vilken språkregion.

Säger en Europeisk (typ svensks) spelare till exempel att man ska ses i ASC1, så menas alltså Ascalon City, European English District 1. Dessa förkortningar lär man sig med tiden. Vanligt är också Ascalon1, vilket är samma ställe.
Vill man ses i German, French eller någon annan språkregion specificerar man det.

Men jag gissar vilt på att det var du som joinade oss igår kväll (6/9-06) så att detta ovanstående inlägg fick ett svar till slut


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

kör ni orginalet eller någon expansion?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

kör ni orginalet eller någon expansion?

Skrivet av echX:

...
- Prophecies eller Factions spelar ingen roll
...

Prophecies är orginalet, Factions den fristående expansionen. Som nybliven medlem i guilden kan jag intyga att de flesta kör prophecies.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Stämmer precis det W4rhog säger, att medlemmarna i guildet övergripande spelar originalet (alltså Prophecies). Men detta nog också för att det var där Guildet startades och flertalet av de första medlemmarna värvades. Dock ser vi gärna fler medlemmar från Factions (eller både och) då vi alltid behöver erfarenhet och kunskap om Guild Wars expansion ^^

Detta betyder däremot INTE att vi inte välkomnar fler Propheciesspelare Snarare tvärtom, alla som uppfyller våra "riktlinjer" är välkomna oavsett original eller expansion


signatur

May we live in interesting times...

Medlem
Skrivet av echX:

¤ Aktiv?
¤ Ålder 18+?
¤ Trevlig, städad och hjälpsam?

- Ny eller gammal i spelet har ingen betydelse
- Inget krav på level eller skills
- Inget "build-tvång"
- Prophecies eller Factions spelar ingen roll
- Kurzick (Factions, men Luxon går bra om du kan tänka dig byta kvickt )

Vi är idag 38 medlemmar, men vill gärna växa mer. Vi har en bred spridning på erfarenhet bland våra spelare och en skön stämmning i Guildchatten
Har guild hall (Wizards Isle med enbart Guild Lord i) men inriktningen ligger mest mot PvE

Låter Arcane Legion som ett guild för dig?

PM'a [b]Jareth Darderian[/b] ingame, vi ses där!

http://www.bennerheim.se/online/guildwars/images/Arcane%20Leg...

Tjenare!
Verkar vara intressant med ett helsvenskt guild. Är för närvarande med i ett engleskt guild men funderar på att byta. Lite opersonligt med 100+ medlemmar. Har dock inte bestämt mej än
Ska hålla utkik efter er in game


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

Jag är intresserad av att gå med i ert guild men jag kommer inte kunna spela värst mycket förrens november pga flytt till annan stad. Jag försöker få tag i er online så vi kan snacka mer om jag ska gå med nu eller efter flytten är klar

Medlem

Hej Dreamer

Du kan nog gott gå med redan nu du

Ska själv flytta nu om lite drygt två veckor så jag kommer själv vara lite AFK från och till en del. Vet ju inte heller när mitt bredband kommer tillbaka, så bara gud vet när man är tillbaka i smöret igen

Välkommen


signatur

May we live in interesting times...

Medlem

Tjena! Jag vill gärna gå med, har läst reglerna.

Ska försöka kontakta dig in game senare.mvh peter

Inaktiv

Hej ! Jag har en lvl 18 W/Mo men är inte 18 än dröjer några år tillsdess men joinar gärna ändå:P sen en sak till behöver hjälp med att ta mig till min ascending så hjälp mig gärna

Medlem

Har varit och bäställt guild wars men men man är ju inte 18+


signatur
Medlem

Oväntat att kidsen drar upp en tråd som är nästan halvåret gammal...

Medlem

Säkert en bieffekt av sökfunktionen.;)


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Dock så är ju första posten redigerad ganska nyligen "Redigerat 2007-01-31 10:07 av echX" så den är ju definitivt aktuell.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Aha, en megabump.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Leden att behöva damma av en sådan urgammal tråd, men många läser denna tråd fortfarande och kontaktar Arcane Legion genom/på grund av den. Arcane Legion rekryterar inte längre nya spelare och vill bara att denna information skall nu ut till de läsare som finner den. That's all folks...

Admins, radera alt. blockera/stäng denna tråd pls?


signatur

May we live in interesting times...

1
Skriv svar