Medlem
Ultima Online

Okej, börjat lira lite igen på Europa servern. Köpte mig ett nytt konto och en adv char token och nu tränar jag upp mig en !!Tamer!! :).
Finns det några som forfarande spelar UO och kanske till och med är i ett guild.

Purty please skriv här så kan vi hooka up och du ge mig grejer osv.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

själv funderar jag på att testa UO för första gången när den där uppgraderingen kommer som ger bättre grafik..

Dax
Medlem

Jag har några gubbar på Drachenfels servern. Jag fick för mycket lagg mot Europe servern och hade kompisar på Frachenfels så jag funderar på att öppna upp mina konton igen och spela 1 månad där med senaste expansionen.

Medlem

Synd att du är på fel server Dax :/

Och nya klienten ser ju underbar ut.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Dax
Medlem

Hmm kanske ska göra en ny gubbe på Europa servern. Ska tänka lite på det. Är inte omöjligt, vad jag minns var dte itne så svårt att få upp en gubbe i lvl där:P

Dax
Medlem

Hmm UO låser sig efter ett tags spelande. Fungerar inte UO under Windows XP?

Mvh dax

Medlem
Skrivet av "\Dax:

Hmm UO låser sig efter ett tags spelande. Fungerar inte UO under Windows XP?

Mvh dax

Funkar fint för mig

Dax
Medlem

Tror jag fixade det genom att lägga till 2 rader i uo.cfg har inte haft någon låsning efter det.

PS.

Är det värt att köpa senaste expansionen?

DS

Mvh Dax

Medlem

Beror väl på egentligen.

Själv köpte jag det för att jag är "pixel drug abuser"

Saken är väl den att mina gammla kompisar från UO är inte aktiva längre men själv lirar jag till och från då och då. Känner du att du kommer att lira mycket så tror jag nog expansionen är värt att köpa annars så skulle jag nog hoppa det.

Dax
Medlem

Kommer nog köpa det just för att testa dom nya klasserna:P

Dax
Medlem

Funderar på att flytta min Tamer från Drach till Europe servern, men ska testa Europe servern verkar fortfarande vara problem med den servern för mig. Får små frys lagg etc på Europe.

På Drachenfels är det inga problem.

Mvh Dax

Medlem
Skrivet av Dax:

Funderar på att flytta min Tamer från Drach till Europe servern, men ska testa Europe servern verkar fortfarande vara problem med den servern för mig. Får små frys lagg etc på Europe.

På Drachenfels är det inga problem.

Mvh Dax

Skumt, dom ligger ju liksom vägg i vägg så att säga

Europa är en trevlig server, många roliga karaktärer som springer runt (Båda rollspelare och PvP freaks etc )

Och för att komma in i "Communityn" snabbt så får jag väl rekommendera UO-Stracis Europa forumet. Många trevliga spelare som hänger där om dagarna

1
Skriv svar