Favorit online spel?

Inaktiv
Favorit online spel?

vilket tycker ni är bäst utav dom här:\

WoW är ju helt OK;)

mn om ja ska vara ärlig så gillar jag mer runescape:up:

utav den andledningen att WoW är så förbaskat dyrt!


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

du måste skämta...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Wow är ok har inte spelat runescape


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Guild Wars (Vanliga och Factions)
Bästa spelet!

skg
Medlem

Dark Age of Camelot såklart

Inaktiv

Guild wars är coolt


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Medlem

Wow, bara jag som känner att antalet alternativ känns extremt begränsade för att handla om ett så massivt ämne såsom MMORPG? Ett alternativ vid namn Annat täcker inte liksom Sen så är det just ordet MMORPG du söker, eftersom onlinespel kan täckas av i princip varenda spel du kan lira online.


signatur

Videomupp

Medlem

Då säger jag Shot Online!, de coolaste golfspelet med miljoner av spelare som inte kan engelska! WOo


signatur

- PiDuT

Medlem

Det står mellan Anarchy Online, Everquest 2 och EVE

Medlem

EVE eller Ragnarök Online... Spelade Ragnarök Online i nästan 6 år. EVE har jag fastnat för nu. Enda kruxet är att det är så tidskrävande. I den form att det tar en månad att få en skill till en viss level

Dax
Medlem
Medlem

runescape... *suck*

Tycker inte att det finns något "bästa" spelet atm. Väntar på W.A.R. och hoppas på det bästa.
Annars är EVE ganska fint och wow är väl inte helt fel att fördriva tiden med medans man skrattar åt idioter och hjälper stakcars nybörjare och ynglingar.


signatur

osv.

Medlem
Medlem

har börjat köra Lineage 2 nu. Mycket roligare än WoW


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Knight online var hade jag riktigt jävla kul med eftersom jag hade väldigt trevliga vänner att spela med. tills jag började med wow. nu när jag tänker efter var turkarna lite jobbiga där.
Tror det har döpts om till Knight empire ett tag sen.

Medlem

Hacknet i Neocron 2 är svårslaget som unik och intressant miljö. Tyvärr vill Reakktor Media gå i konkurs då ingen verkar kunna betala för att spela spelet pg av mega-idioterna på Click2Pay (Spelar just nu via en clannies konto.)

Everquest 2 ger ett bra intryck, SOE har lärt sig av EQ1 och SWG, spelar gärna det igen.

Medlem

Lägger min röst på FFXI. EQ2 hade varit kul om det inte varit så litet. Om jag förstått det rätt finns det bara två städer?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Lägger min röst på FFXI. EQ2 hade varit kul om det inte varit så litet. Om jag förstått det rätt finns det bara två städer?

Jo, det finns två städer. De är dock mycket stora, indelade i flera zoner. Men jag förstår vad du menar, det hade varit kul med några mindre städer ute i världen.

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Spectral:

Lägger min röst på FFXI. EQ2 hade varit kul om det inte varit så litet. Om jag förstått det rätt finns det bara två städer?

Jo, det finns två städer. De är dock mycket stora, indelade i flera zoner. Men jag förstår vad du menar, det hade varit kul med några mindre städer ute i världen.

Det finns små communities lite här och där i EQ2 världen vilket du märker om du faktiskt anstränger dig och utforskar världen lite (kör "tour of..." questen). Även en del värdshus och militära fort och liknande sevärdheter, så HELT öken är det inte mellan städerna.

Fast spelet känns rätt litet jämfört med t.ex. de senaste 2 Elderscrolls spelen.

Om du är ute efter stor spelvärld med mycket grejer och att spela lääänge (med multiklassing och allt) så är Horizons oslagbart och utan konkurrens.

Medlem

DAoC och EVE.

Medlem

Ultima Online, Tibia och Runescape är fetaste spelen iomed att de finns så många skills och bra pvp samt att du kan äga hus Ragnarok Online är jävligt originellt och kul fast blir tråkigt efter en månad pga av bristande pvp.

Spelar just nu Pirateking Online som är väldigt likt Ragnarok fast det är helt i 3d samt det är pirattema så du kan ha båtar och åka runt på haven och ha pvp me båtar, samt att det finns massa skills så som woodcuting och mining..

De kommande spel som verkar lovande är Darkfall och Carpe Diem imo (;

Wow är absolut inget speciellt imo, har inget unikt som inte finns i andra MMOs. Möjligen har det det snyggaste "skalet" men innehållet är tomt.

Medlem

Pirates of the burning sea, Star Trek Online, Warhammer, Darkfall och möjligtvis Vanguard, om SOE inte totalförstör ännu en titel, är kommande titlar som ser lovande ut.


signatur
Medlem

Jäklar, det var mycket valmöjligheter iaf

EVE Online är helt klart det mysigaste jag spelat.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Guild Wars tills v.

soi
Medlem
Medlem

Wurm ONline
och
Face Of Mankind (FOM)

Medlem
Medlem

Dark Age of Camelot

Inaktiv

Har inte råd med wow, pallar inte dryga runscape, och guild wars war det ända hoppet för mig när det kom ut... men det förstörde mina dömar åter en igen. fins det inget mmorpg ämnat för mig?:|

Medlem

Final Fantasy XI

12
Skriv svar