Information: Everquest 2 ifrån UBI

Medlem
Information: Everquest 2 ifrån UBI

Denna produkt:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=34189

Är inte en full produkt, det är en trial DVD vilket innebär att du måste köpa spelet efter att trial har gått ut. (Enligt samtal med SOE support)

Det stod ingenting om att det var en trial version, varken på paketet eller på hemsidan, förväntade mig att produkten skulle vara fullvärdig pg av det.

Bara så ni vet.

Medlem

eh nu är jag inte med, du köpte produkten installerade det och hur kom du fram till att det var trial bortsett från samtalet,

hade du inte full access i spelet?
Det verkar konsigt att soe säljer en produkt där det står på paketet att det ingår 30dagar subscription.

Du har inte fått fel produkt bara?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

eh nu är jag inte med, du köpte produkten installerade det och hur kom du fram till att det var trial bortsett från samtalet,

hade du inte full access i spelet?
Det verkar konsigt att soe säljer en produkt där det står på paketet att det ingår 30dagar subscription.

Du har inte fått fel produkt bara?

Tycker också att det är konstigt.

Det "Verkar" inte vara fel produkt alls, jag har full access i spelet, det är inte "trial island" utan är, vad jag ser det som, fulla "Kingdom of Sky".

Det jag reagerade på och gjorde att jag kontaktade supporten, var att under installationen när jag matat in min key så svarade hemsidan "Please buy the game".

Men det var exakt jag hade gjort, hade ju inte tankat hem ett skit utan hade köpt vad jag trodde var en full version av EQ2.

Medlem

mycket skumt, antar du kontaktat webhallen supporten med den info du fått från soe ..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

mycket skumt, antar du kontaktat webhallen supporten med den info du fått från soe ..

Japp, 5 minuter efter, men det är helg så jag får vänta på svar, hoppas de tar en pratstund med UBI.

Visst, det är en Amerikansk produkt, men UBI säljer produkten i Sverige, och där gäller Svensk lagstiftning. Vi har lagstiftning mot falsk marknadsföring.

Det som MEST irriterar mig är att den key jag har inte kan associeras med mitt konto och den lvl 16 wizard som jag powerlevlade i 2 dagar inte kan sparas... typ 36 timmars arbete åt helsike. Fick 1 Platinum (10 miljoner!) av nån snäll typ och har kunnat spela rätt fritt efter det.

Nu dog intresset ut och jag har bara rest runt och tittat på spelvärlden. Känns meningslöst att spela vidare.

Medlem

trist


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

trist

Jopp.

Webhallen har iaf dragit undan produkten, ny Everquest2 är på väg, det blir nog lite EQ2 i alla fall

Får väl slita hårt och komma upp till samma level igen...

Medlem

låter bra det


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar