Last Chaos open beta

Medlem
Last Chaos open beta

Ser grymt bra ut och är säkert kul.. Dock vet man aldrig men ta er en titt, registrera er och tanka klienten Länk. Har registrerat mig och väntar på mail, har väntat i 10 minuter nu.. Let the fun begin! Soon... :evil:

Medlem

Påminner en del om lineage 2 i grafiken och design..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Håller på att tanka det nu. reggade mig igår men fick aldrig activation code.

Last Chaos Open Beta Accounts Activated

Team Last Chaos is pleased to announce that players who did not receive their verification mail can now log into the Last Chaos Game Servers.

The affected players are:

Players who have registered between 10th July 2006 at 7:00pm (GMT +8:00) to 11th July 2006 at 3:00pm (GMT +8:00)

Players who have not received their verification mail

Team Last Chaos would also like to inform affected players that if a verification mail is later received, please ignore it.

Team last Chaos would like to apologize for any inconveniences. Register now to get into Last Chaos!

Där har vi problemet ^^.

Medlem

Nån mer än jag som tycker att LC betan är sucky?

Medlem

Problemet med spelet är att det i princip är samma spel som LineAge 2. Det finns slående likheter, från gui:n till hur grafiken ser ut till hur karaktärerna rör på sig. Lineage 2.5

Medlem

Jupp, tyckte inte det var så roligt men what the heck? Det var ju gratis..

Inaktiv

Testar nu är ett fan av l2 så hoppas att detta är nått att ha. Och så ar det alltid kul att va med från början i ett lir..

Medlem

spelet sög totalt. Kass kamera, dålig kontroll och att man kan ta minst 20 fiender samtidigt som lvl 1 :S


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

sucky sucky... suck you long time...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar