Wurm Online & A tale in the desert.

Medlem
Wurm Online & A tale in the desert.

Har blivit precis som några andra här på forumet grymt sugen på skill baserade spel, där man bygger på och utveckar sina färdigheter hellre än att slåss.

Jag har igenom några trådar sett A tale in the desert och Wurm Online, hitils har jag spelat ATITD ett par timmar och det känns verkligen som en bra idé och ett roligt spel men också som att något saknas.. det skulle kunna göras såååå mycket bättre, gaah vad lack man blir när spelet känns halvlama då idén är bra!

Funderar på att spela det lite till för att vidga mina vyer ^^ men vi får se.. nån mer här som spelar detta?

Wurm Online var det en väldans snack om innan det nya forumet föddes, det verkade jävligt intressant utifrån snacket i tråden men spelet vägrade funka för mig vid den tidpunkten, nu däremot så går spelet igång men jag känner mig som en liten ensam vilsen höna mitt i den stora mörka världen, nån som spelar detta fortfarande som har lust att springa runt och guida lite?

och till sist i min flumma svamlande tråd så vore det shysst med lite tips på liknande spel, jag saknar fortfarande DET som skulle få spelen att vara SÅ JÄVLA BRA.

over and out leverpastej.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

JAg lirar sedan två veckor tillbaka.

Medlem

SeniiL, hade faktist tänkt börja spela Wurm online igen imorgon så om du kanske har tid senare på kvällen(ska vara med flickvännen hela dagen) så kan vi ju utforska och hitta en stad där vi kan börja bygga och jobba i :).

Medlem

The Swec-village behöver nog seriöst folk.

Kontakta Swedishphoenix eller rotab på Sweclockers.
Kan inte lova någonting, jag är bara en vanlig arbetae

Medlem

Jag har spelat wurm sen typ 2 veckor tillbaka, men vadå är Swec-village en stad me bara svenskar? Isf kanske jag övervägar o flytta till er om det går bra, dvs om ni har bra me resurser och så Bor just nu i en liten okänd by med några mitt inne i skogen där vi har det riktigt nice med en järn, en vatten och zink gruva samt massa skog att foraga och hugga ved.. Det enda som ligger en birt bort är om man vill ha clay.. jaja

Medlem

Blev lite sugen på Wurm Online. Verkar vara riktigt nice!

Medlem
Skrivet av Maloken:

Jag har spelat wurm sen typ 2 veckor tillbaka, men vadå är Swec-village en stad me bara svenskar? Isf kanske jag övervägar o flytta till er om det går bra, dvs om ni har bra me resurser och så Bor just nu i en liten okänd by med några mitt inne i skogen där vi har det riktigt nice med en järn, en vatten och zink gruva samt massa skog att foraga och hugga ved.. Det enda som ligger en birt bort är om man vill ha clay.. jaja

Vi är inte så många än så länge, men visst är det en svensk by. Resurser finns väldigt nära, guld järn koppar, sten, lera, tjära. Vakttorn har vi.

Tyvärr ligger det inte på mig att avgöra vilka som ska vara med i byn, men försök få tag på killarna som jag nämnde i inlägget ovan.

Medlem

Ah, fett.. jag måste bara vänta på att jag får mer tid till att spela spelet, för det är så satans tidskrävande >_< Men det är ju SÅ roligt Föresten, jag behöver inte va premium för att gå med i er by? Är det några där som är det? Jag planerar dock på att bli det när jjag dragit alla skills till 20

Medlem
Skrivet av Maloken:

Ah, fett.. jag måste bara vänta på att jag får mer tid till att spela spelet, för det är så satans tidskrävande >_< Men det är ju SÅ roligt Föresten, jag behöver inte va premium för att gå med i er by? Är det några där som är det? Jag planerar dock på att bli det när jjag dragit alla skills till 20

Premium eller höga skills är nog inga krav, själv har jag bara carp. över 20 Vissa i byn har varit med sedan starten och är väldigt skillade.

Men återigen, inget jag ska avgöra, men tror inte det ska vara några problem

De enda ingame som jag träffat i byn är Swedishphoenix, Xerbee, Steffe och någongång rotab.

SwedishPhoenix är nog den som bestämmer, tyvärr är han utan bredband för tillfället.

Medlem

Någon som vet hemsidorna til dessa spel?

Medlem

tankar Wurm nu, vill gärna bo i Swec staden fast är n00b nu och vet ingenting men lär mig fort.

EDIT: tråkigt förstog inte vad man skulle göra.

Medlem
Skrivet av Xphome:

tankar Wurm nu, vill gärna bo i Swec staden fast är n00b nu och vet ingenting men lär mig fort.

EDIT: tråkigt förstog inte vad man skulle göra.

Kontakta Swedishphoenix ingame och prata med honom, Han är borgmästare för byn.

Du skriver i chattfönstret /tell swedishphoenix

Är han online så dyker ett nytt chattfönster upp

Lycka till

Inaktiv

Wurm ser bra ut kanske ska jag testa det?

Inaktiv

ack,, swec village .. :B

ack Wurm! sikka minnen

1
Skriv svar