Nytt, 3D, roligt, och gratis spel, FLYFF!!

Inaktiv
Nytt, 3D, roligt, och gratis spel, FLYFF!!

Det finns ett riktigt rolit 3D spel på nätet som heter FLYFF(står för flyforfun). Spelet är riktigt rolit spel some man kan ladda ner gratis på Flyff.gpotato.com. Testa att ladda hem det......mitt namn e Yungoneboy. Det e ett äventyrsspel som är som en stor värld som man kan flyga på med kvast eller board på lvl20.På spelat kan man välja om man vill bli Assist och göra magier och ha knuckle som vapen, Magican som andvänder magi och har vapnen wand och staff, Mecenery andvänder yxor och svärd och sist.....Acrobat som andvänder yoyo och bågar. Man kan välja vad man vill bli på en qwest på lvl 15. Det finns pvp banor och man kan ha 3 gubbar. Testa att ladda hem det......spelet e riktigt bra!

Om ni behöver hjälp så adda min gubbe som heter YungOneBoy.

Medlem

mjaee, har hört att detta spelet ska vara skit, så jag avstår.

Inaktiv

Lirade detta ett tag till level 40+ nått men sen vart det segt o tråkigt.

Medlem

Ser tufft ut, synd att jag varken har uppkoppling eller tid att spela

När ja har tid nästa gång har dom säkert börjat ta betalt, så blir det ju alltid

Medlem

Borde inte den är tråden ligga i "Massiva online spel"?

Medlem

Det borde den, har spelet nu, lvl 10 (famest) på Mushpoie. Kan säga att det är lite mediokert men annars helt okej. Längtar tills lvl20 då jag kan flyga.

Medlem

Ah, tack.

Flyttad.

Medlem

Är rädd för FLYFF... Vågar inte tanka.

Inaktiv

Tar det lång tid tills lvl 20? Vill flyga så snabbt som möjligt 8)

Medlem

Tankade faktist ner det efter många om och men och spelade det i fem minuter och kan säga som så här att det var ganska kul och ska nog fortsätta nu..

Medlem
Skrivet av Tårtan:

Tar det lång tid tills lvl 20? Vill flyga så snabbt som möjligt 8)

hmm, om du tycker WoW tar lång tid att levla till lvl20, då tar detta oändlig tid. Jävligt onödigt lång tid

Inaktiv

Orka, tar typ 3 dagar för mig att lvla till 20 på WOW, spelar 4-5 timmar varje dag, skippar nog detta spel :\

Medlem

tyckte det här spelet var kul, bra om man vill avstå från wow ett tag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jättebra för att vara gratis. Men jag la ner efter 10 minuter när jag inte kunde hitta några quests :]

Inaktiv

Det tar inte alls lång tid att lvla i början på flyff, man kan ju flyga när man är lvl 15 för dem som missat det..

Medlem

Min sambo lirar Flyff, lvl 53, klass kommer jag inte ihåg va den heter, healer/buffer är hon.

Inaktiv

Hej alla! jag spelar flyff och till lvl 20 tar inte så lång tid. Jag e lvl 30 assist (healer) det e riktigt kul om man gillar att springa runt eller flyga runt och retas ite med noobs och döda allt som är fult eller så ett bra spel att testa

Inaktiv
Skrivet av Famest:
Skrivet av Tårtan:

Tar det lång tid tills lvl 20? Vill flyga så snabbt som möjligt 8)

hmm, om du tycker WoW tar lång tid att levla till lvl20, då tar detta oändlig tid. Jävligt onödigt lång tid

Det är ett riktigt Härligt online spel! och som du skrev så tar det inte mer än tre dagar, Knappt 2!
Du vet nog bara inte hur man gör!

Jag har en Acrobat (female) nu lvl 38 på servern Mushpoie oftast 3-2! Adda om du har lust!

Medlem
Skrivet av Juwlia:
Skrivet av Famest:
Skrivet av Tårtan:

Tar det lång tid tills lvl 20? Vill flyga så snabbt som möjligt 8)

hmm, om du tycker WoW tar lång tid att levla till lvl20, då tar detta oändlig tid. Jävligt onödigt lång tid

Det är ett riktigt Härligt online spel! och som du skrev så tar det inte mer än tre dagar, Knappt 2!
Du vet nog bara inte hur man gör!

Jag har en Acrobat (female) nu lvl 38 på servern Mushpoie oftast 3-2! Adda om du har lust!

tre, knappt två dagar för att komma till level tjugo i FlyFF, men det tar mindre än en dag i WoW, utan problem :D.

Inaktiv

Men det tar en oändlig tid att bli 120 högsta leveln pallar inte spela tills dess bara:\

Inaktiv
Skrivet av Famest:
Skrivet av Juwlia:
Skrivet av Famest:
Skrivet av Tårtan:

Tar det lång tid tills lvl 20? Vill flyga så snabbt som möjligt 8)

hmm, om du tycker WoW tar lång tid att levla till lvl20, då tar detta oändlig tid. Jävligt onödigt lång tid

Det är ett riktigt Härligt online spel! och som du skrev så tar det inte mer än tre dagar, Knappt 2!
Du vet nog bara inte hur man gör!

Jag har en Acrobat (female) nu lvl 38 på servern Mushpoie oftast 3-2! Adda om du har lust!

tre, knappt två dagar för att komma till level tjugo i FlyFF, men det tar mindre än en dag i WoW, utan problem :D.

Hur länge ska man spela varje dag för att det ska ta tre degar till level 20

Inaktiv

du spelade alltså flyff. kan jag få ditt acc , fattar ju inte hur man gör ett . gjorde ett med de funka inte :S så de skille va snällt om jag fick ditt :D:)

Inaktiv

En inaktiv tråd?

Jag har en BillPoster lvl 62 om nån undra.

Jag e på lawolf med använda namenet SpacePoster. adda meig om ni ser det här xD

Inaktiv

Hej jag spelar flyff. Om ni spelar på Glaphan Skriv bara /say iLoveSLBenfica eller adda mig när jag e inne. Jag är en Full intelligence RingMaster lvl 61. Kan ge er buffs om ni vill

Inaktiv

nu e min bp lvl 63=) ska starta en rm med full int lite senare...

Medlem

Äh, varför spela FLYFF när Rappelz finns? Gjort av samma företag tror jag. Har inte spelat så värst mycket själv, men det är iaf jäkla snyggt för ett gratis spel.

Inaktiv

jo jag vet vad rapelz är för nått. corum e med ett spel från GPotato. men det e lite jobbigare för där måste man välja attcakerna genom olika klick. sen lvla man as sakta... man bli utråkad tillslut. flyff gå något snabbare och e roligare. har du testat det? det lika varandra en hel del men vattnet e snyggare jort på rappelz

Medlem

Lvla as sakta? Jag tycker man lvlar fort som f*n. En polare till mig kom upp till lvl 19 på en dag, helt utan problem.

Inaktiv

19?????????? min kompis ha haft det i ett år ovh är 16 nu... han ha inte spelat så mycket men.. 19 på en dag?

Medlem

Ja... Är det så konstigt? Jag tyckte att jag fick flera lvls relativt fort på den lilla tid jag lirade igår. o.O;

12
Skriv svar