Silkroad Online??

Inaktiv
Silkroad Online??

Var en sväng och kollade på Xfire's hemsida och såg att Silkroad Online verkar vara ett populärt spel.

Har inte hört talas om det innan.
Är det något att testa eller? och är det gratis?

Medlem

Det är ett väldigt bra spel och ja, det är helt gratis!
De får in pengar genom att sälja olika items till spelet och tar därför ingen månadsavgift.

Är dock väldigt överbelastade servrar och är mycket populärt i korea osv..


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Finns en engelsk version av spelet ochså, http://www.silkroadonline.net. Dom har nyss öppnat en ny server Greece heter den. Den borde du spela på om du börjar.. Eller Xian, den första servern dom hade.. LAggar faktist minst där.

Medlem

Vad går spelet ut på? vad gör man?
är det grind grind epichunt?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ja, mesta delen är grind grind grind..

Inaktiv

Villken server spelar ni på, vad heter ni i spelet och vad är eran lvl?

Jag spelar på Venice, heter Gafu och är på lvl 4. ^^


signatur

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
- Albert Einstein

Medlem
Skrivet av Ripper:

Villken server spelar ni på, vad heter ni i spelet och vad är eran lvl?

Jag spelar på Venice, heter Gafu och är på lvl 4. ^^

tjena Gafu, Funyachin här ^^
spelar också lite på Venice nu.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Har en på Venice dock använder jag inte den.. Använder min på Xian.. Zetoria heter hon och är lvl25.. [reklam]En svensk fansite till SRO kommer snart![/reklam]

Medlem

Ett problem med SRO är att det kan ta en jävla lång tid att komma in på servrarna. Ibland kommer man inte på första försöket, ibland får man hålla på i en timme. Har iaf gjort en ny char på Venice nu, får se om jag pallar spela det då.

Medlem

/me spela på natten FTW!

Medlem

Spelar på Greece, är lvl 15 heter Akakabuto och jag har en silverfärgad varg som heter Silver

Nån som har en schysst klan eller nått?
tråkigt att lira själv.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Varför gör alla en char på dom "utstötta" servrarna? Gör en på Xian så har du en guild att joina på en gång! Bara svenskar..

Medlem

orkar inte byta nu när man fixat varg och grejer
+ spelar med en irl polare där nu och vi är nog inte super sugna på att byta.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

Rätt OK spel, gillar dock inte click-to-move


signatur

Naga stole my bike :(

Medlem

Styr med piltangenterna då?

Inaktiv

tar du in alla svenska även dom som precis börjat spela? funderar på att bli pilbågs skytt.

Inaktiv
Skrivet av Video_Mode:

Spelar på Greece, är lvl 15 heter Akakabuto och jag har en silverfärgad varg som heter Silver

Hur har du fått en varg?

Inaktiv
Skrivet av damien66:
Skrivet av Video_Mode:

Spelar på Greece, är lvl 15 heter Akakabuto och jag har en silverfärgad varg som heter Silver

Hur har du fått en varg?

Du kan köpa den hos samma ställe där du köper hästar. Kostar 1 miljon dock. Kom som en del av den "stora" juniupdateringen.

Spelade det här förut, men har tröttnat. Det är mest bara farma, farma, farma och questa, questa, questa. Så repetivt och stelt. Det enda som förändras är vilka monster du dödar. Det är ungefär 10 sekunder skoj som loopar om och om igen. Har en lvl 27 och en lvl 24.

Inaktiv

riktitg bra spel i min mening lite mycket creepning men annars bra

Medlem

ganska bra spel. Måste bara älska striderna :). Synd att quest systemet suger, skulle man ta bort en quest från listan så går det inte göra den igen samt att man vet inte vilken lvl man ska vara. Det är ganska svårt att hitta dom som ger en quest med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Qrush:

Har en på Venice dock använder jag inte den.. Använder min på Xian.. Zetoria heter hon och är lvl25.. [reklam]En svensk fansite till SRO kommer snart![/reklam]

När kommer fansiten? Och vad är adressen Jag är eventuellt intresserad av att hjälpa till!

Ps. Spelar på Aege i ett Svenskt guild som heter SuperSWe. Har en lvl 40 och en ny gubbe som är lvl 37 Ds.


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem

Ligger lite på is just nu men ge mig din MSN så addar jag dig!

Medlem

Min MSN är: kalasroligt@hotmail.com

Fan va kul med en svensk SRO sida, vad jag vet finns det inte idag. Har länge tänkt starta en själv, men det tungt att dra hela lasset själv

Ps. Har bett FZ att lägga till SRO i speldatabasen så man kan adda det till sin spellista Ds.


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem

Ok, nice inte tänkt på det.. ^^

Medlem

"It treats the internal injury of the body by contorlling the blood paht and absorbing the vigor gathered into the body."
naaajs engelska
Tankar nu...


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ja, engelskan är ju inte den bästa varje gång i Silkroad. Men spelet är gratis och riktigt skoj!

Om du börjar spela på Aege kanske du kan få joina samma guid som mig, med bara svenskar. Lite lättare att få hjälp etc då om man vill.


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem

Vetefan, sitter i USA nu och lirar på olämpliga tider.. Hur som helst så tror jag att ja kommer sluta snart.. om jag inte hittar lite mer content så känns det bara puckat. Finns det nåt annat än grinding?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Enkelt och bra svar: Nej!

Medlem

shift+delete and I haven't looked back


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Är det någon som fortfarande spelar är lite sugen på att börja. Om det är någon som lirar vilken server lirar ni på då?

Skriv svar