Medlem
Planetside

Tjo boys, laddade just ner reserve programet till Planetside, sitter o patchar, men undrar om det är någon som har en squad eller outfit eller va det nu hette som man kanske kan joina? ( körde Planetside i början fast det var så längesen att man knappt kommer ihåg nåt)

Medlem

vore kul att köra lite igen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag har också ett reservekonto som jag inte använder. Spelade i nån vecka men det är inte roligt när man inte spelar med någon outfit

Medlem

Hmm har ett reservkonto, ska kanske lira lite så man inte glömmer av det. Går ut i maj om jag inte har fel?


signatur

Videomupp

Medlem

Jag och en vän håller på att dra igång en outfit i Planetside. Själv har jag lirat relativt hårt i olika Call of Duty-klaner tidigare och tanken är att vi ska försöka få till riktigt organiserat spelande så att det inte bara blir en massa lallande.

Jag har skrivit lite om det hela här. Om någon tycker att det låter intressant kontakta mig på IRC (Beelzebub^) eller skicka mig ett PM här.

Uppdatering: Om några av er skulle vilja börja spela Planetside fullt ut (köpa det alltså) så har vi en ny outfit (guild/klan) igång som behöver medlemmar. De flesta medlemmarna är från skandinavien och 18-20 år gamla. Vi spelar som NC på Werner.

Målet med outfiten är att hålla den förhållandevis liten och välorganiserad med i förhand utsedda squadleaders som vet vad de pysslar med och faktiskt försöker uträtta någonting, inte bara samla in CEP och lalla runt.

Eftersom outfiten är väldigt ny har vi ännu inte någon ordentlig hemsida, men vi har ett forum upplagt här i väntan på att vi får rätt domännamn.

Bara att höra av sig om det låter intressant

PS. Om ni ska registrera er på forumet så gör det gärna med namnet på er karaktär ingame, det blir mycket lättare att hålla reda på folket då :>

Inaktiv

äger spelet sen tidigare och är sugen på o betala upp en månad ellet två igen o se om jag har mer tid o spela nu än förrut

MEN, tyvärr äre TR som gäller för mig så jag får söka outfit nån annanstans...
Om nån vet av nån svenskbaserad TR outfit så skriv gärna en rad

Inaktiv

Jag är rätt sugen på att börja, installerade det igen idag Har dock inga expansioner eftersom jag köpte det när det kom ut...

Men har problem med mitt account hehe, eftersom jag inte kommer ihåg mitt stationname som keyn är reggad på , men tror att Sony löser det inom 24 hrs, redan fått ett positivt reply av dom så bara att hålla tummarna!

Medlem

Drog upp detta om Reserves i Planetside i samband med att det släpptes. Spelar ännu en en gång TR werner, NC werner, VS emerald.

TR= NookiEPoring
NC= EvilNookiEPoring
VS(emmy)= Elia
VS(Werner)= SuperVillain

Skicka gärna en tell om det är nåt

1
Skriv svar