Trailer från E3 till Warhammer: Online!

Medlem
Trailer från E3 till Warhammer: Online!

Är iof ingen spel-trailer utan en cinematics trailer. Men den va lite cool iaf

Trailer FTW

Testar lite funktioner åxå ;p


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Flakmonkey

Fan för dig... nu riskerar man ju att fastna i MMO-träsket igen

Inaktiv

Det MMORPG jag ser mest fram till.

Medlem

Japp!
Om de spelar sina kort rätt kommer detta bli så sjukt coolt spel.
Om de dessutom gör det vissa påstår, dvs att fixa ett _riktigt_ PvP-system kommer spelet att äga totalt

Ser fram emot mer rolig info och filmer ju längre in i E3 vi kommer


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Detta lir kommer äga, ingen tvekan om att jag kommer fasta framför datorn ett bra tag igen....
men man måste vänta såååå länge!

Medlem

Mm, det kommer bli så jääävla coolt, speciellt om det även lyckas behålla den humor som de visar upp i den trailern

Väntan e låååång, men den lär va värd det.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av jimmi:

Detta lir kommer äga, ingen tvekan om att jag kommer fasta framför datorn ett bra tag igen....
men man måste vänta såååå länge!

Själv kommer jag att äta lite, då kan man ju spela längre! Håller med om att väntan blir seg, men till slut så... blir verkligen inte lättare av sådana här filmer heller, hehe

Jag ser fram emot det här så in i bängen Är inte ett dugg orolig för att de inte kan fixa ett "riktigt" PvP-system: det de har i DAoC är ju skitbra (därmed inte sagt att det inte finns utrymme för förbättringar) och hela PvP-delen i det spelet är fortfarande oöverträffad.

Är det någon som kan klara av att slipa den diamant som Warhammer-universet är, i MMO-sammanhang, så är det utan tvekan Mythic.

Medlem

Holymoses, det där såg riktigt najs ut.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ska bli kul att se hur många som går över från wow till warhammer. Alla jag känner som lirar wow kommer då med största sannolikhet att göra det iaf, varav 95% av dom är gamla daoc-spelare.

Medlem
Skrivet av astie:

Ska bli kul att se hur många som går över från wow till warhammer. Alla jag känner som lirar wow kommer då med största sannolikhet att göra det iaf, varav 95% av dom är gamla daoc-spelare.

Ja, precis. Det största problemet med WoW som gamla DAoC-spelar har är ju hela PvP-biten... jag kan ju bara se till mig själv och konstatera att det är så, om inte annat.

Som jag var inne på här ovan, så är jag övertygad om att Mythic kommer att få till det här alldeles finfint

Medlem

Japp, det är fasen så att man har sådan stor tillit till Mythic att man inte ens är orolig över att det kommer att bli ett bra spel.

Inaktiv

PVP i det här kommer att äga. WAAAAGH!

Medlem

Hur kommer det att bli i WH: Online? Kan man lira som alla raser för sig med alla "gubbar" till dem (Dwarves, Empire, Brettonia, Tomb Kings, Ogre Kingdoms, Skaven, Orcs & Goblins, Hordes of Chaos, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves, Dark Elves och Wood Elves) eller har de slagit ihop vissa raser till typ "alliances"? Vill ha mina dvärgar för mig själv, jue :/
Guld, guld, guld, guld!


signatur

www.anrop.se - Anrop - Sveriges community för virtuella soldater

Medlem
Skrivet av RPGprayer:

Hur kommer det att bli i WH: Online? Kan man lira som alla raser för sig med alla "gubbar" till dem (Dwarves, Empire, Brettonia, Tomb Kings, Ogre Kingdoms, Skaven, Orcs & Goblins, Hordes of Chaos, Vampire Counts, Lizardmen, High Elves, Dark Elves och Wood Elves) eller har de slagit ihop vissa raser till typ "alliances"? Vill ha mina dvärgar för mig själv, jue :/
Guld, guld, guld, guld!

Mark Jacobs hade en snoa inne på WarhammerAlliance.coms IRC-kanal där frågan om raser kom upp. Tyvärr verkar det som att sidan är nere för tillfället så jag kan inte länka någonting men hans svar var något i stil med att han var väldigt exalterad själv eftersom de knappt bestämt något om hur sådant ska fungera eller se ut. Så du får nog vänta och se.

skg
Medlem

Bygger inte det här spelet på DAoC-motorn? Jag har för mig att de fortsatte utveckla den för det här spelet.

Medlem

Det vet jag faktiskt inte, men för att få DAoC att se ut och kännas som WAR ser ut nu så lär det ha gjorts rätt tung modifiering så jag tror faktiskt motorn är ny. Om man kollar på Paul's Video Diaries så får man se lite in-game footage och det verkar inte alls som något DAoC i styrning osv. men vad vet jag. Kan mycket väl vara som du säger.

skg
Medlem
Skrivet av dr00l:

Det vet jag faktiskt inte, men för att få DAoC att se ut och kännas som WAR ser ut nu så lär det ha gjorts rätt tung modifiering så jag tror faktiskt motorn är ny. Om man kollar på Paul's Video Diaries så får man se lite in-game footage och det verkar inte alls som något DAoC i styrning osv. men vad vet jag. Kan mycket väl vara som du säger.

Jag har mest troligt helt fel

Medlem

Precis vad jag också hört, alla som är inne i PvP-spelandet kommer gå över från wow eller andra mmos till just WAR.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

TBR
Medlem
TBR
Medlem
Inaktiv
Skrivet av TBR:

Här finns 4 st ingame movies...

http://70.103.16.31//phpBB2/viewtopic.php?t=3642

TACK !

Inaktiv
Skrivet av astie:

Ska bli kul att se hur många som går över från wow till warhammer. Alla jag känner som lirar wow kommer då med största sannolikhet att göra det iaf, varav 95% av dom är gamla daoc-spelare.

först vart jag riktigt rädd, sen blev jag glad när jag läste vidare
wow communityn är riktigt tråkig med alla nya spelare som tillkom till mmorpg genren i och med WoW.
Men daoc spelarna brukar vara vettiga

Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av astie:

Ska bli kul att se hur många som går över från wow till warhammer. Alla jag känner som lirar wow kommer då med största sannolikhet att göra det iaf, varav 95% av dom är gamla daoc-spelare.

först vart jag riktigt rädd, sen blev jag glad när jag läste vidare
wow communityn är riktigt tråkig med alla nya spelare som tillkom till mmorpg genren i och med WoW.
Men daoc spelarna brukar vara vettiga

Och så hör de gimpsen som ingen gillar att det kommer ett annat mmorpg som alla andra ska börja spela och bla bla bla så kommer de med dit och så är det bara börja om på ny kula igen.

Du tror väl inte på det själv att de jobbiga idioterna kommer försvinna?

Hoppas ingen tar illa upp med vad jag skrev och om det nu är så så ber jag om ursäkt.

Mysiga videos iaf. Nu vill jag ju veta om det går att vara goblin-hona också... fast det kanske skulle förstöra en del av atmosfären ^^


signatur

osv.

Medlem

Har för mig att det inte finns några honor hos orcer och goblins, Dom skall tydligen komma från några svampar? Och har därför inget behov av honor.

Fast det kanske förklarar varför dom är som dom är.(Jisses inga brudar!)


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Mmm... svampar... jag gillar svampar också. Tänkte aldrig på sådant när jag spelade warhammer med polarna... var nog mest för dendär gången när en orc armé drog en fet fot-magi i nyllet på ett av mina fina high-elf squads eller vad det nu hette så alla dog på första rundan typ. Var bara sur på alla orcer och goblins efter det fast det har ändrats med tiden
Nu får jag pula på något manligt namn då. Har en viss förmåga att spela kvinnor i alla spel och känns svårt att tralla runt som en svamp ~~


signatur

osv.

Medlem

Om någon tycker du luktar illa som orc eller goblin är det ju bara att skylla på fotsvap

;P


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem
Skrivet av Rincewind:

Om någon tycker du luktar illa som orc eller goblin är det ju bara att skylla på fotsvap

;P

Förklarar hur orcerna kunde ha ihjäl en hel squad high-elfs med en fot-magi


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar