Fantastiska Deus Ex...

Medlem
Fantastiska Deus Ex...

Packade upp mitt gamla "Deus Ex - Game Of The Year Edition" - för någon dag sedan. Jag blev grymt överraskad att det stödde 1200 x 1900, och ser helt fantastiskt ut på min Samsung Syncmaster 245 B. Har spelat ett antal nyare spel som inte klarar av det, hur förutseende var inte Ion Storm...

Finns det fler sådana godbitar där ute mån tro?

Medlem

Menar du inte 1200 x 900? Är det verkligen så otroligt? Det krävs inte speciellt mycket av utvecklaren för att göra att spelet stödjer högre upplösning, och jag tror säkert även att du kan tvinga upp spelet i bra mycket högre upplösning genom några enkla konsollkommandon.

Medlem

Jag menade 1920 x 1200...

Medlem

Underbart spel, det bästa genom tiderna om du frågar mig...
Första gången jag körde, för några år sen, så hade jag dock inte orginal, men så fort det gick att beställa från steam så köpte jag direkt Game of the year edition, passar mig perfekt.


signatur

Retro.

Medlem

Riktigt bra spel, tycker dock det är lite synd att det egentligen inte spelar någon roll hur man beter sig i spelet i och med valen vid spelets slut.. Men men riktigt bra!

Medlem

Helt magiskt spel.

Fick seriösa problem mot slutet. Tyckte att allihopa var idioter som inte borde fått min hjälp. Tyvärr fanns inget "låt allihopa dra åt helvete"-alternativ så det fick bli att skicka dem tillbaka till stenåldern istället.

Hittade ett orginal GOTY-edition på Onoff förra sommaren för 19 spänn. Sa till kassörskan att hon skulle kunna ta det tiodubbla för spelet. Hon ignonerade mig.

Medlem

Ett av dom bästa cyberpunk rollspelen, det enda som är bättre är Shadowrun till SNES.

Medlem

köpte det på stream här om dagen. eftersom jag inte lirat det tidigare återkommer jag med en liten recension fri från nostalgi när jag är klar.

Medlem

Jag gillade koncepten som spelet kom med, men nivådesignen samt de konstiga animationerna och AI'n när karaktärerna springer runt och skjuter på varandra kändes bara skumt.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jo 1:an minns jag var bra, fast två:an däremot var ingen vidare


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ahh, Dues Ex, riktigt bra.
Fick det i en box med tre andra spel, bla. Thief 2, vilken lycka

Vad är det för skillnad på GOTY-edition och icke GOTY-edition?

1
Skriv svar