Tips på rollspel för PS3 tack!

Inaktiv
Tips på rollspel för PS3 tack!

Undrar ifall någon har lust att rekommendera några bra rollspel till PS3. Dom får gärna vara lika som Final Fantasy, Fallout, Vandal Hearts ja spel i den stilen, vill absolut inte ha något rollspel som Oblivion där det är FPS usch...

Nä vill helst ha ett avkopplande rollspel med inte allt för mycket fart men man ska givetvis kunna slåss. Vill inte ha nått Broken Swords liknande

Thx!

Medlem

Broken Sword är väl ändå inte RPG? Sedan finns det inga bra rollspel till PS3 ännu.

Inaktiv
Skrivet av asker:

Broken Sword är väl ändå inte RPG? Sedan finns det inga bra rollspel till PS3 ännu.

Vilka kommer?

Medlem

Obilivian är väl ett rollspel?:(


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Enchanted Arms är nog det enda turn-based RPG till PS3 för tillfället? Och det har ett lite halvmuppigt stridssystem kanske jag ska tillägga.

Inaktiv
Skrivet av Fille game lover:

Obilivian är väl ett rollspel?:(

Jasså? Är enligt mig ett FPS

First Person Swordsman

När usch den "vyn" eller vad det heter passar inte på rollspel, den passar på snabba spel som shotemup spel men rollspel, gah.

Medlem
Skrivet av skogsturken:
Skrivet av Fille game lover:

Obilivian är väl ett rollspel?:(

Jasså? Är enligt mig ett FPS

First Person Swordsman

När usch den "vyn" eller vad det heter passar inte på rollspel, den passar på snabba spel som shotemup spel men rollspel, gah.

Jag älskar fps vyn i oblivion


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag kan varmt rekommendera Dark Kingdom till PS3.

Det är inte världens bästa spel, kameravinklarna är inte på topp i co-op och vissa saker känns tveksamma, men spelet i helhet är underbart!

Har dock inte spelat det singleplayer, men co-op-läget är så sjukt kul! Många roliga timmar!

1
Skriv svar