Inaktiv
action rpg

Vilket action rpg har den mest aktiva och största spelarbas?
Spelar Diablo 2 lite då och då men de är ju inte direkt många som spelar det, undrar om de finns något annat bra action rpg där de verkligen är många som spelar?

Medlem

WoW? Nä, skämt åsido så skulle jag rekommendera dig att ta en titt på Mythos.
www.mythos.com
Ännu så länge i beta, men redan ett välfungerande spel med stor community och många spelare på servern. Kan du bara få tag på en beta key (det går att regga sig på sidan) så garanterar jag många skojiga timmar, det har jag haft.

FSS andra projekt, Hellgate:London kan rycka sig i näsan jämfört med Mythos.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Titan quest kan också vara ett alternativ.

Inaktiv

Fint, kollade lite på screenshots från Titan Quest och det såg rätt kul ut, kan man spela Titan Quest online? och, Raven skulle du kanske kunna skicka en Mythos invite?

Inaktiv

Ja det är som Diablo men servrarna är öppna så du kan använda samma karaktär både offline och online.

Inaktiv

Finns det inte många fuskare då? borde väl vara lätt att skapa en offline karaktär och spela med den online?

Inaktiv

Jo jag antar det (spelar själv inte längre) men Diablo har också en stor andel fuskare.
Bara en varningens ord, Titan Quest är ett bra spel och antagligen det största på marknaden efter Diablo men det kommer inte upp i samma population som sin föregångare.

Medlem

Titan Quest : Immortal Throne (expansion) är ett riktigt kul spel med ruskigt skön grafik o "feeling" och tycker helt klart man ska pröva på det. Hade många roliga timmar med det.

DOCK så höll det inte alls lika lång tid som d2, pga öppna servar och det fanns inte lika mkt att sträva efter. Ingen trade i princip förekommer, allt går att dupa enkelt bara genom att kopiera dina filer på hårddisken. Sen så tyckter jag det var aningen för lätt också (kanske bara jag som är imba ).

Medlem

Och glömm inte fallout 3 som kommer inom en snar framtid.....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Ledsen har redan sänt vad invites jag har. Stor familj


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Diablo 2 is ze shit D;

1
Skriv svar