guild wars hjälp!

Inaktiv
guild wars hjälp!

för ett tag sen så köpte jag guild wars från ginza.se. och när jag fick de efter några dagar i brevlådan, så tog jag in det och va himla glad över att jag hade fått hem det när jag hade instalerat det,, så andvände jag cd key'n som jag fick med och skrev in det och började lira kom till ca level 5-10 under dom dagarna som jag hållde på att lira det tills datorn gick sönder (pga virus,hade dålit skydd då men har betydlit bättre nu ). så formaterade jag datorn, och sen när jag fick hem den så glömde jag instalera mitt kära guild wars :(. tills nu när jag fick iden att ja ville komma på nått bra mmorpg,så kom jag på att jag hade guild wars i hyllan och nu till felet, jag instalerade gw och så när jag fick det instalerat,så glömde jag lösenordet,så jag skickade ett nytt via mitt mail,så jag kopierade lösenordet och skrev in hotmail adressen och så fick jag syn på detta ?!
[http://img231.imageshack.us/my.php?image=namnlsgj9.jpg]
snälla hjälp mig så jag kan spela detta älskvärda spel (koden är ej en piratkopia,det är en orginal kod från mitt köpta spel)


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

få se vad kan vara felet så du tog inte din kod och registrera dig igen? För ifall man skriver in fel lösenord så står det ju det... när du kopierar så råkade du inte få ett mellanslag?


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Inaktiv
Skrivet av Taklagarn:

få se vad kan vara felet så du tog inte din kod och registrera dig igen? För ifall man skriver in fel lösenord så står det ju det... när du kopierar så råkade du inte få ett mellanslag?

hmm, ja kan ju kolla,men när jag försökte registrera ett nytt account så står det att koden redan är använd.det borde inte vart nån mellanslag eftersom att jag kom in.


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Mailat supporten? Kan ta ett tag för dem att svara enligt många men man brukar få svar.

Hoppas det löser sig, skitbra spel.

1
Skriv svar