Mitt Flyff funkar inte HJÄLP!

Inaktiv
Mitt Flyff funkar inte HJÄLP!

Tjena, jo för ca 5-6 dagar sen lag mitt flyff bara av :S jag kommer varken in på flyffs hemsida och kan inte starta spelet. När jag startar Flyff.exe startas flyff upp men "patch rutorna" står still på 0% och efter ca 20 sec kommer en text upp som säger "Åtgärden tog för låg tid, CODE:12002 RESULT:2"

man klickar sedan "ok" då sedan de kommer upp en ny ruta som säger Do you want to try again? och då finns valmöjligheterna "Försöka igen" eller "Avbryt". klickar jag Avbryt stängs allt ner, Klickar jag Försök igen går samma prosedur om och om igen så länge man orkar inget händer. Men de konstigaste av allt är att jag inte ens kommer in på deras hemsida. Så jag gick ner till våran stads ungdomsgård och testade att komma ut på flyffs hemsida via deras datorer men samma där. sidan kan inte visas. testa sedan gå ut på flyffs hemsida genom min mobil vilket fungerade helt utmärkt. Jag har även prövat att installera om flyff ett antal gånger med fräsha nynerladdade install filer etc men endå ingen lycka.

Så nu vänder jag mej till er är det någon som vet vad som kan spöka? har precis börjat spelat spelet och tycker det är skit kul men jag hann bara upp till lvl 26 innan spelet lag av :S

Här är en bild som kanske förklarar lite bättre...
http://www.fz.se/bilder/arkiv/a/acwnktq7vgs1pl0xz9ife38muh452...

Tack för svar.

Medlem

Har du telia?

Telia och Cogent håller nämligen på o bråkar och sålänge dom inte kommer överens så kan telianvändare inte komma åt servrar som routrar trafiken över Cogents nät..

Artikel på IDG.se

Rätt åt dig iofs, eftersom du fuskar i CS och bottar i Wow...:evil:


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

haha jag spelar aldrig cs längre och du prova lvla upp en char på wow när du redan har 5st lvl 70 chars, de är inte kul längre

anyway äre det någon som vet när telia kan tänkas fixa detta? flyff har inte funkar på ca 2,5 veckor nu....

Medlem
Skrivet av Smirre2k:

haha jag spelar aldrig cs längre och du prova lvla upp en char på wow när du redan har 5st lvl 70 chars, de är inte kul längre

anyway äre det någon som vet när telia kan tänkas fixa detta? flyff har inte funkar på ca 2,5 veckor nu....

Så bara för att du lessnat på o levla gubbar så ere ok att bryta mot reglerna?

Hoppas dom bannar dig...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Jo visst de tycker du kanske, hoppas du uppnår lvl 70 någon gång och börjar på en ny, och på ännu en ny osv osv tills du inte orkar mer?

Wow va bättre då bara lvl 60 fanns, allt var så mkt roligare, då såg man fram emot till att dra upp ett par lvl 60s under sommaren som man kunde geara upp lite gear ifrån bwl och sånt. Älskade min Undead Rouge så mkt på den tiden, stod alltid i brd dörren i stealth och väntade på andra lvl 60s som skulle ner till mc och glida lite.

Under tiden man väntade på att någon skulle komma satt man och rullade sej en fet, sen satt man där framför datorn hela dagen och mådde bra, men sen när lvl 70 kom då spårade allting de va inte lika kul att spela lägre, man orkade inte lvla upp ända till 70 och vad händer nu?

Jo allt är rymdigt och flashit hoppas värkligen att lvl 80 kommer vara tillbaka i det gamla goda atheroth, kommer att vara lika kul som lvl 60 hoppas jag och lite mer "medeltids aktigt" lite mer skinande plåtar och svärd som crusader and such.

När man repar med typ silihus argendawn och grinda i tyrs hand miljöer igen-aktigt. Då skulle de va nice att lvla igen, inte som de är nu! De här spacade T5 och T6 som lyser och sprutar gnistor och shit ,just därför tycker jag de är jävligt booring att lvla ser bara frammåt att antingen de kommer lvl 60relams 70relams och 80relams lr att lvl 80 blir som 60, hoppas du också kommer att känna att en bot kan behövas dom sista lvlarna när du fått upp några gubbar...

Medlem

FYI, jag har levlat gubbar till lvl 70 i wow.

Det finns INGEN ursäkt för att Botta/exploita/ fuska i onlinespel, såna som gör sånt är imo riktiga idioter.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Ja ja alla har rätt att tycka som dom vill, kommer alltid finns jidder på den fronten finns inte så mkt mer att säga om saken, så åter tillbaka till ämnet.

Någon som hört nått av vad som händer? kommer telia att göra ett avtal med dom amrikanska snubbarnas serverar?

1
Skriv svar