Hur är det med fuskandet nuförtiden?

Inaktiv
Hur är det med fuskandet nuförtiden?

Hej,

Jag är en gammal D2LoD-spelare som funderar på att "återvända". Jag slutade bl.a. för att fusk och bottar sabbade ekonomin. Tänkte bara höra hur det ser ut nuförtiden? Har Blizzard fått tummen ur och bannat lite folk?

Tacksam för svar!

MvH // Redul

Medlem

nu är ekonimin stabil iaf, iaf för ngn vecka sedan.

Inaktiv

Okej, så alla har inte ett inventory fullt av SoJs?

Är det mycket bottar då?

Medlem

finns lite bottar men soppas lite just nu så skulle snarare vilja säja att det är bra för ekonomin...

Inaktiv

återvände häromdan och det är fortfarande rackarns kul, finns en hel del som lirar fortfarande.
och nåt fusk har jag inte märkt.

Medlem

fan är ni lustiga eller ? hela b.net är består bara av alla dessa jävla bots som joinar all kanaler och games och spammar om deras satans jävla sites som säljer dupes items till hutlösa priser... och blizzard gör tyvärr inte ett skit åt detta..

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

fan är ni lustiga eller ? hela b.net är består bara av alla dessa jävla bots som joinar all kanaler och games och spammar om deras satans jävla sites som säljer dupes items till hutlösa priser... och blizzard gör tyvärr inte ett skit åt detta..

sitter inte i chatten övehuvudtaget.
och lirar man så läser man överhuvudtaget inte sånt,
det är samma i wow med alla nördar som säljer guld,
ser inget sånt längre för man lär sig att se det man vill se

och i Diablo 2 har man ju fördelen att köra i games med password så slipper man försäljnings fjantarna.

Medlem

Fusk, vad är "fusk"...

Medlem
Skrivet av Wikipedia:

Fusk är metoder för att på otillåtna sätt skapa sig fördelar utifrån givna förutsättningar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar