The Witcher, komma in i magetower? *spoiler*

Medlem
The Witcher, komma in i magetower? *spoiler*

Hej. Jag har kört fast det det spelet som jag för 10min ansåg som ett mycket lätt spel. Det är så att jag inte kan få tag på alla de 10 stenarna. Har fått de fyra första men kan inte komma på vart jag ska få resten ifrån.
Någon som kan hjälpa?

Ett annat problem är att jag inte kan slutföra The greavedigger's gratitude. Det står efter det att jag betalat hans skuld till Thaler, ska jag bara säga det till honom men dialogrutan finns inte ens. Något jag missat?

Mvh Rasmus

Inaktiv

Gör alla uppdrag du kan, många av sidouppdragen ger nya stenar. När du har 9 är det dags att prata med Raymond igen, han har den sista.

Medlem

Okej då ska jag försöka med det. Ett annat problem är att det står att jag hämtat 5 när jag har satt in 6.

Inaktiv

Ifall du ändå får problem följer här en lista på alla sephirah: SPOILERS (yarly!)

* Chocc'mah: Kalkstein gives you this one.
* Tipperath: Buy this from Declan Leuvaarden.
* Kezath: Do a task for Vaska in the swamps.
* Maal'kad: From the Cockatrice in the sewers.
* Veen'ah, Ghe'vrath, Oth: From the shrine of Melitele in the hospital or in the Swamp.
* Y'esath: Cave in the swamps.
* Neh'tza: Tower Sentry quest.
* Keth'aar: Received from Raymond when investigation is complete.

Medlem
Skrivet av KazikluBey:

Ifall du ändå får problem följer här en lista på alla sephirah: SPOILERS (yarly!)

* Chocc'mah: Kalkstein gives you this one.
* Tipperath: Buy this from Declan Leuvaarden.
* Kezath: Do a task for Vaska in the swamps.
* Maal'kad: From the Cockatrice in the sewers.
* Veen'ah, Ghe'vrath, Oth: From the shrine of Melitele in the hospital or in the Swamp.
* Y'esath: Cave in the swamps.
* Neh'tza: Tower Sentry quest.
* Keth'aar: Received from Raymond when investigation is complete.

Haha jaa men nu såg jag ju den där listan man fick av honom i början av uppdraget, hur korkad är jag?!

jaja, tack så mycket iallafall

1
Skriv svar