Eternal Sonata - A Rank foton med Beat

Inaktiv
Eternal Sonata - A Rank foton med Beat

Nån som spelar/spelat Eternal Sonata och lyckats få A Rank på sina foton man tagit med Beat? Jag får bara B Rank och C rank :/

Inaktiv

Antar att ändra så har ingen fått det eller också så är det bara jag här som spelar Eternal Sonata

Inaktiv

hehe, bara tagit några foton än så länge, bara fått en B rank.

Inaktiv

Hehe, verkar inte vara så lätt att få A rank Jobbigaste med spelet tycker jag är att hitta alla score pieces. Vissa låtar som man ska spela kräver att man spelar om spelet efter man har klarat det vilket är lite störande... Tog fram en liten lista över vart man hittar score pieces bara för det så man inte behöver spela om spelet en tredje gång sen

Inaktiv

mjo, det är väl deras "fiffiga" sätt att skapa replay value

Inaktiv

Lyckades få en bild som blev en A rank i typ förrgår

www.guzilla.com/images/etsoarank.jpg

Konstigt nog så tyckte jag många av mina typ b-c ranks har sett bättre ut men men

Inaktiv

Tänkte bara nämna även om det inte handlar om Beats kamera att Rondo version 2 omöjlig. Hon slår för typ 10-15k per runda och springer bakom ryggen och är extremt svår att blocka. Man träffar på henne i Mysterious Unison Floor 11. Jag kör med Falsetto som är level 61, Jazz som är level 63 och Polka som är level 62 och jag åker på megadäng Verkar som man behöver vara level 70+ eller nåt för att ta ner henne

1
Skriv svar