Medlem
NWN2 1.10 patch

Såg att det finns en 1.10 patch ute nu i samband med expansionen till NWN2. Läste också att man kan få problem att spela efter att ha patchat till denna....är det någon som vet om detta stämmer?

Jag vill inte spela om hela spelet igen bara för att det buggar sig...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Har du NWN2 eller MotB? Hursomhelst ska det inte vara några problem med senaste patchen (1.10.1116).

Medlem

det är bara NWN2 jag har, tänkte spela klart det innan man börjar på expansionen. Hade glömt bort det ett tag...

...så du har inga problem med försvinnande companions efter att ha framkallat familiars? tydligen försvinner dem om man byter område när man har en familiar framme...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Det har hänt mig en gång (1.10.1115 har jag för mig) i NWN2-kampanjen med MotB installerat. Det händer dock inte varje gång du byter område med familiar framme, jag har gjort det många gånger.

Medlem

aha! tack för svaret! tänker testa att patcha...men för säkerhets skull så tänker jag unsummon min familiar när det är dags att byta område...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Har bara NWN2 som också i princip har blivit bortglömt hos mig. Dessvärre så verkar jag ha fått problem med att starta spelet ibland nu efter patchen, men å andra sidan så verkar spelet fungera helt smärtfritt nuförtiden. Sist jag spelade så kom jag ihåg att det småhackade litegrann, men nu springer jag runt med minst 25 gånger så hög fps. Lite mystiskt, men jag tackar och tar emot.


signatur
Inaktiv

Har fått problem en gång med att alla bilder försvann (mycket skummt) man tog fram sina spells och där stod hur många man hade men det fanns ingen bild på vilken spell det var, men det löste sig dock med en omstart.

1
Skriv svar