Inaktiv
Tyker ni då?

Heej jag har bästem mig för att köpa hellgate sen jag såg de första dagen i PCgamer det har nåt upp till mina förväntningar fördemästa de ända jag inte gillade var att gubben ser ut till att ha ett avlopsrör till ryggrad "stel som fan" men de e skit kul va tycker ni?? ett stort +:up:


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem
Inaktiv

Jag tyckte inte det var kul alls.
Som jag skrev i Hellgate tråden lite längre ner så ter sig HGL för mig som en halvrisig shooter, inga spår av "diablo känsla" vilket jag hade hoppats på då det ändå är fd. Blizzard anställda som står bakom spelet och det har skrivits om jämnförelser.

Men det är ju som det är, man kan inte tycka om allt.
Ta hem demot och få dig en liten uppfattning, dock skriver många att man inte får en rättvis bild utav att spela demot.


signatur

son of a gun

Inaktiv
Skrivet av Villain:

Jag tyckte inte det var kul alls.
Som jag skrev i Hellgate tråden lite längre ner så ter sig HGL för mig som en halvrisig shooter, inga spår av "diablo känsla" vilket jag hade hoppats på då det ändå är fd. Blizzard anställda som står bakom spelet och det har skrivits om jämnförelser.

Men det är ju som det är, man kan inte tycka om allt.
Ta hem demot och få dig en liten uppfattning, dock skriver många att man inte får en rättvis bild utav att spela demot.

okk men de e sant jag gillade inte domon alls men jag ville ha de endå och spela igenom de och nu e jag fast^^


signatur

/den farliga milfen^^

Medlem

Testade demot men tröttnade ganska snabbt. Blir inget köp för min del.

Inaktiv

Gillar inte spelet, tröttnade med ganska snabbt..


signatur

I am a fanboy.. o_O

Inaktiv

Ser att svenskan har tagit stryk hos trådskaparen.


signatur
Inaktiv

Jag lirade demot och köpte sedan spelet. Hör och häpna: Jag gillar det faktiskt!
Ok det är inte det bästa spelet som sett dagens ljus men verkligen inte heller det sämsta. Kul spel och allt fungerar bra i det tycker jag.

1
Skriv svar