Inaktiv
Dragon Age

Är Intresserad av Dragon Age, dom skriver inte om det så mycket så ni som är intressserade kan skriva här. Dom som hittar nåt kan ju skicka länken!:)


signatur

« Dя.щirus »

Inaktiv

Anledningen till att det inte skrivs någonting om det är att det inte finns något att skriva om eftersom Bioware inte tänker hajpa Dragon Age förrän Mass Effect är släppt.

Medlem

Men de håller fortfarande på med Dragon age? Enda jag sett om det spelet var nån spalt i nån tidning sedan var det tyst. :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Jag har redan förklarat anledningen.

Inaktiv

Ja visst det var därför jag starta tråden, om någon hittar något kan dom skriva länken eller berätta det.


signatur

« Dя.щirus »

Medlem

Hm, problemet är mest att det inte finns något att säga. Har läst ett par artiklar men alla säger i stort sett samma sak och visar samma fucking bild på killen nere till vänster, eller höger med en sköld på ryggen eller nåt som kutar in i en stad. Whopteedoo, skiten kommer inte ut på skitlänge och jag tycker det är bra att de inte börjar hypea skiten ett år innan det kommer ut.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

http://www.dragonagecentral.com/faq . Läs igenom alla faqs..

Det är samlad information om vad som sagts om Dragon Age i det officiella forumet under de senaste 3 åren.

Inaktiv

Hursomhelst:

Skrivet av David Gaider, Lead Designer:
Skrivet av Durwyn:

Hey Mr. Gaider. How's DA development coming along? Will we see some new info on it in near future?

It's swallowing my life much as it ever has. I never know the ways of Marketing (they are many and mysterious), but I suspect with the big Mass Effect push out of the way the Eye of Sauron will be casting about looking for stuff to do. The magic 8-ball says "chances are good".

Medlem

De började släppa information på tok för tidigt om detta spel.

1
Skriv svar