Ny till Titan Quest, tips på build!

Medlem
Ny till Titan Quest, tips på build!

Har precis köpt spelet (diablo-fan) så nu vill jag ha nått förslag på nån bra build. Jag hatar nämligen att bara spela och inte veta vad att satsa på etc. Vill helst ha någon mäktig char som kan döda många monster samtidigt (ovanligt).

Hoppas det finns någon kunnig på forumet!

Medlem

Nu var det ett bra tag sedan jag rörde Tian Quest, men kör du på pilbåge som.. hunter? hmm. Ja nån gren där som ger dig den skiten och ett litet nät du kan kasta. Specca på så nätet DOT'ar och du har en vinnande combo som gör spelet überlätt. Inte helt värt att gå på fler träd om det inte är något speciellt.
Var ju ett tag sedan du frågade, men bättre sent än aldrig som man brukar säg.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

I just titan quest finns det ju ett extremt stort antal olika möjliga builds. Så jag drar det gamla vanliga svaret, www.titanquest.net för deras aktiva forum.

Medlem

Japp hittat det forumet och har en Templar och en Harupex i epic Orient. Kul spel det här.

Inaktiv

Ja, men med stängda servrar alá D2 så hade det kunnat bli så mycket mer än bara kul. Riktigt synd där.

Medlem

Mjo, sant sant. Vet inte vad det var, men jag fastnade aldrig trots screenshots etc. Men när jag väl testade det hos brorsan nu 1 år efter fick jag en wow-upplevelse (som i "wow!" inte world of warcraft, ett spel jag bara lirade beta, sen tröttnade). Kanske var likadant med andra och därför det inte sålde så bra.

1
Skriv svar