nwn 2 buggar ut när jag laddar Merchant quarters

Inaktiv
nwn 2 buggar ut när jag laddar Merchant quarters

Hej köpte NWN 2 igår och har nu kommit till staden neverwinter, men när jag ska till merchant quarter så hoppar spelet ur, har provat flera gånger, spelet är uppdaterat osv. någon som vet vad man kan göra?

Inaktiv

Prova att ta bort allt i din NWN2-mapp i Mina dokument (Akta sparfilerna bara! Själv fick jag leta rätt på dem med Directory Snoop...) för att rensa dina inställningar. Fungerar inte det kan jag bara rekommendera en ominstallation.

Inaktiv

nope fungerade inte. Har installerat om spelet och satt in min gammla sparningsfil i save mappen och laddade igen men det blev samma sak. Är det själva sparningsfilen i sig som det är fel på? bör jag starta om från början?

Inaktiv

Har du patch 1.10 med hotfix men utan MotB?

Inaktiv

Jag har patchat upp till 1.10 men har inte MotB, hotfix vet jag inte vad det är:)

Inaktiv

Nähä, fel av mig, hotfixen är endast till för MotB. Hursomhelst verkar den sortens krascher kunna bero på helt puckade saker. Läste t.ex. om två personer som fixade samma problem (dock till ett annat område) genom att unsommona sina familiars. Har du provat att byta ut nån partajmedlem, klara något uppdrag som du har kvar eller så?

Annars kan du ju prova en ominstallation och om inte det hjälper så sök och fråga på officiella NWN2 tech-supportforumet.

Inaktiv

Ok sist jag installerade om spelet så glömde jag naturligtvis att spara min save file. Men jag ska spela om det från början. Stöter jag på samma problem igen så ska jag testa lite olika alternativ. Tack för hjälpen KazikluBey!

Inaktiv
Inaktiv

Heh, nu får jag själv samma problem på samma ställe, så säg till om det fixar sig.

Jag ändrade grafik- och ljudinställningarna, plötsligt fungerade det...

1
Skriv svar