Mythos Beta invite

Inaktiv
Mythos Beta invite

Tjenare,
Under ifall någon här sitter inne med en betainvite som de kan avvara till mig.
Har försökt få tag på en sedan betan öppnades, men alla verkar ha slut när man får tag på någon.

email: rickardmoberg@bredband.net

Tack på förhand.

Inaktiv

jo, men det ska väll gå att ordna

Inaktiv

Tack, men jag har redan fått en invite
Dock så behöver en polare till mig fortfarande en invite. the_ripper15@hotmail.com

Medlem

Hallåj alla glada.

Jag tar gärna en invite oxå om det finns någon över, vore skoj som tusan att prova de där Mythos efter hellgate london besvikelsen

min email är : masterdespan@yahoo.com

Tack!

Inaktiv

Jag tar gärna en invite också..
mattiashedstrom@msn.com

Medlem

Haha det gick från en Snälla jag behöver en Invite till en alla som behöver invite skriv här!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Hade varit schysst med en invite

MSN: Bambi@vill.nu

Inaktiv

En betainvite vore ju jätteschysst om nån kunde skicka..:)

min email: jannes_81@hotmail.com

tack på förhand!

Medlem

Jag hade inte heller tackat nej till en invite. Min kompis fick en precis men han kan inte dela ut ännu så om någon har en invite över så tar jag gärna emot den.

crowicki@gmail.com

Medlem

Om någon har en invite som ligger och skräpar så skulle jag gladeligen ta emot en.

framtand@yahoo.com

Medlem

Jag är oxå intresserad, om någon vänlig själ kan bjuda in.
pooslice (a) telia . com

Inaktiv

Haha. "Ge mig också"


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Ganska bra spel faktiskt, har dock inte någon invite att ge ut, störande dock att gubben ska säga "I'm out of mana" 45 ggr på raken.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Skulle även jag uppskatta en mythos invite. har försökt få tag på en. verkar vara ett nice hack n slash.

vic_da_slick_2002@hotmail.com

Medlem

Hey, jag vill med leka! så jag tigger jag med!


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Samma här uppskattar verkligen en invite.

nodde91@gmail.com

Inaktiv

Tja tja nån som har en invite till övers skulle vara nice om man kunde få en så man kan vara med och leka lite electropunk222@hotmail.com

Medlem

Antar att jag är lite sent ute nu, men om någon har kvar en invite så skicka gärna. :heart:

MSN/Email: bokestig@gmail.com

Inaktiv

Jag har 5 invites och ge bort, för er som är intresserade skriv ett inlägg här, de fem första får en invite.

Medlem
Skrivet av Zoxz:

Jag har 5 invites och ge bort, för er som är intresserade skriv ett inlägg här, de fem första får en invite.

Hej!, jag och flickvännen tar gärna varsin key om det är ok =), vore väldigt tacksamt :), kan PMa mig här om det är ok


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Zoxz:

Jag har 5 invites och ge bort, för er som är intresserade skriv ett inlägg här, de fem första får en invite.

Vore super !

rillerulle@gmail.com


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Är grymt intresserad
kozzak@msn.com

Medlem
Inaktiv
Medlem

Någon som har en invite till mig med? Lite sugen på att testa.. Qrush1@hotmail.com

Medlem

Invite please snälla snälla

kruxarn@gmail.com


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem

ni som vill ha en invite gå in på forthegamers.org kanalen #mythos och chilla tills nån kommer in och säger att de har invites.. händer nån gång varannan dag typ.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Hej, om någon har 2 extra keys så tar jag mer än gärna emot dessa. Jag och min flickvän vill gärna testa detta spel eftersom vi båda spelade Diablo. Min flickvän fyller år i helgen och jag har jobbat hårt för att få tag på en key utan lycka. Om någon har en key så kan ni skicka till dessa mails så kommer ni göra oss mycket glada!

bf_forker@hotmail.com - min email.
realityfix@hotmail.com - min flickväns

Någon skrev på ett forum att de fick nya invites idag så kolla om ni kan invita fler. Om någon har en överbliven key så vet ni vars de är välkomna.

Jag lovar att de kommer att användas flitigt!

Inaktiv

ojoj

finns det kvar någon vänlig själ som vill ge mig en key så skulle jag bli jätte glad!

erebore@hotmail.com

Medlem

En invite till johcar@student.chalmers.se och det skulle göra min dag lite ljusareEn invite till johcar@student.chalmers.se och det skulle göra min dag lite ljusare

12
Skriv svar