Någon här som ser fram emot NWN2: Mask of the Betrayer?

Inaktiv
Någon här som ser fram emot NWN2: Mask of the Betrayer?

Det gör jag iaf.
Ska bli kul med en expansion till NWN2!

Inaktiv

Om det är bättre än NWN2-kampanjen kan det nog bli kul, jag blev inte direkt begeistrad av grundspelet.

Medlem

Ja, en av höjdpunkterna i höst.

Testpilot

Väntar med bävan , älskade 2an som hade en bra handling och var snyggt som spel (dock lite väl buggigt i början)

Inaktiv

En intressant MotB-recension av en QA-testare, men tyvärr berättas inga som helst nyheter eftersom han fortfarande är bunden av en NDA.

Medlem

Kul med en recension från en från forumet på obs. Väldigt informativ och bra.

Medlem

Ett av de spel man längtar mest efter för tillfället

Testpilot

Det e ganska kul för jag kommer att spela denna expansion med 0 i förväntningar , det var först igår som jag satte mig ner och läste litegranna vad den skall innehålla och exakt hur storyn skall vara.
Ser ju ut att vara en hel del smaskens inlagt i spelet

Medlem

Längtar absolut! Jag hoppas på mer och mer och mer NWN i alla former =P


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv

jag hoppas lite på någon ny ras eller någon sorts ny model. tycker inte riktigt om hur karaktärena ser ut i spelet, lite för "rugged". Det blir ju ett klart köpt iaf, men man kan ju alltid hoppas ^^

Inaktiv

Half-drow och fyra halv-elementals har lagts till som spelbara raser. Det släpptes dock för ett antal dagar sedan, så varför bara "hoppas"?

Inaktiv

Har inte gillat något Obsidian gjort.
De spelen har inte Black Isles gamla känsla..

Fastnade aldrig för NWN2 som jag gjort för Baldur's Gate 1 och 2..


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Sen hade ju Black Isle inte så mycket med BG1 och 2 att göra...

Inaktiv
Skrivet av KazikluBey:

Half-drow och fyra halv-elementals har lagts till som spelbara raser. Det släpptes dock för ett antal dagar sedan, så varför bara "hoppas"?

coolt, visste inte de.. får ta o checka hur dom ser ut imorgon.

1
Skriv svar