Medlem
Loki

Kollade in Loki.

Enformigt som satan, dessutom får man starforce på köpet. (dvs obrukbar datror.)

Så, ni som sett fram mot Loki, kan sluta nu.
Förutom spelets enformighet, drabbas ni även av sjukdomen starforce. (Har ni hört talas om spy-ware. Så är starforce ett sk. Fubar-ware.)

mao. Glöm Loki.

Inaktiv

Jag gillar spelet.. dels för att det är ett simpelt hack n slash och så tycker jag rösterna för questerna är coola. Länge sen jag bara lyssna på rösterna istället för att läsa texten.

Klicka, fixa loot, slå hårdare, vara glad över hur nya armorn ser ut, kicka lite till. Fint det

Tycker storyn duger, fast jag har bara spelat Nord Barbaren. Vet inte om det är olika för dem andra. Fast en 10 poängare är det ju inte, men det duger.

Inaktiv

Hej, jag är en som jag kallar det, "point and klick" RPG fantast och jag har dom flesta sådana spel, men jag har kollat på Loki ett bra tag men är lite skeptisk om jag ska ha det, spelade demot och det var inte det roligaste jag har spelat , men jag undrar om det är någon som har spelat det och kan förklara för mig spelaets för respektive nackdelar, tycker det är lite dyrt för ett men får jag någara förklaringar så kanske det är värt lite pengar, tack

Medlem

Har Loki Starforce.? Jahapp,.. Dags att avbeställa den bokningen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Måste säga att i början kändes det rätt enformigt o tråkigt men när man kört några timmar o levlat sin gubbe så börjar det bli rikigt skoj. Dessutom är det hur snyggt som helst, bra musik/ljud. Har precis klarat första världen med min odin dyrkande gubbe. Starforce har jag dock inte märkt någonting av.
3/5 i betyg. Inget Diablo 3 direkt men helt okej spel.

1
Skriv svar