NeverWinter Nights2 campaigns?

Medlem
NeverWinter Nights2 campaigns?

Tjenare!
Jag har plockat upp Neverwinter Nights 2 igen, efter en lång paus

Det är så att jag spelat igenom nästan hela den vanliga campaignen och har inte sparningen kvar.

Jag orkar inte spela om hela campaignen för att få uppleva det sista, så jag undrar om någon vet gratiscampaigns som man kan ladda ner som det är lite kvalitet på (alltså inte bara en kort campaign som är från level 1 - 4 eller liknande)

Tacksam för tips!

Inaktiv

Jag tror inte att det är många som hunnit med att göra några längre moduler som inte är väldigt stridsinriktade - om de inte är konverterade från NWN1. Planescape Trilogy planeras bli en fullödig kampanj, men de betatestar nu första delen av tre (men kolla in deras teaser trailer).

Hursomhelst är jag inte så insatt i NWN2-moddningen, men har nog IGN:s NWVault de flesta moduler, så kolla där.

Medlem

Dark Waters 1 High castle Den näst högst rankade nwn2 modulen på nwvault just nu, ingår (uppenbarligen) i Dark Waters kampanjen. har inte kunnat testat själv men har bara hört gott om denna och längtar efter att spela den.

Tragedy in Tragidor Den högst rankade av alla nwn2 moduler, fristående om jag har fattat det rätt. Spelat en liten bit och blev inte överdrivet imponerad men det var väldigt lite jag hann spela, men det verkade lovande.

Vordan's Hero Creator Kan behövas för att möta level kravet på Tragedy in Tragidor, sen är det något visst med att skapa karaktärer och levla upp dem som jag gillar.

Pool of Radiance Remastered Står på min att spela lista (ska skaffa en ny dator först) ska tydligen vara riktigt bra.

Om du är intresserad av något fristående och lite kortare så är officiella modultävlingens deltagare något att titta på, kommer dockk inte ihåg vilken som vann men det är nog inte så svårt att ta reda på.

@KazikluBeys tips är väl det jag ser mest fram emot, men annars släpps ju expansionen om inte alltför länge och den verkar minst sagt lovande.

1
Skriv svar